גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הלוואות בהוראת קבע

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הלוואה ישירה לצמיתות היא סוג של הלוואה המוחזרת לאורך תקופה ארוכה. הלווה אינו חייב לבצע תשלומים במשך השנים הראשונות, ולאחר מכן צריך לשלם תשלומים חודשיים למשך שאר התקופה.

הלווה יכול לבחור לפרוע את ההלוואה מוקדם אם ירצה, אך הוא יצטרך לשלם עמלת פירעון מוקדם.

הלוואות ישירות לצמיתות משמשות לרוב לרכישת בית או רכב. הם משמשים גם לאיחוד חובות או לשלם עבור הוצאות גדולות כמו חשבונות רפואיים או שכר לימוד במכללה.

מה צריך לדעת על הלוואות בהוראת קבע

הלווה צריך להיות בעל חשבון בבנק או במוסד פיננסי אחר. הבנק יעביר את הכסף מהחשבון למלווה על בסיס חודשי.

הלוואות בהוראת קבע הן סוג של הלוואה המוחזרת בהוראת קבע. הלווה יכול להחזיר את ההלוואה במלואה או בחלקה בכל עת ללא חיוב נוסף.

הוראת קבע היא הזמנה רגילה שאתה מבצע מול חברה או נותן שירות. זה בדרך כלל עבור מוצר או שירות שאתה משתמש בהם באופן קבוע, כגון מצרכים, דלק או חשבון הטלפון שלך.

הוראת קבע היא הסכם בין הלקוח לבין החברה לספק סחורה או שירותים על בסיס קבוע.

מהי הוראת קבע?

הוראת קבע היא תשלום רגיל הנעשה בהוראת שחוזרת על עצמה מחשבון הבנק.

 הוראות קבע משמשות לעתים קרובות לתשלום עבור שירותים, כגון גז וחשמל, או עבור תרומות קבועות לארגוני צדקה. שאמורה להינתן במרווחי זמן.

ללקוח יש אפשרות להגדיר תוכנית תשלום אוטומטית (הוראת קבע) כך שלא יצטרך לדאוג לזכור לשלם את החשבונות שלו בכל חודש בכל חברה שנותנת את השירות לרבות בנקים, חברות שירות וחנויות מכולת.

בכל הנוגע לקבלת הלוואה בהוראת קבע כדאי ואף מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו למשל חברת פיקסמן פיננסים שהינם בעלי ניסיון בתחום הכלכלי ובנושא של הלוואות בהוראות קבע בפרט.

אולי יעניין אותך גם!