גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מפיצי ריח למשרדים – כל מה שצריך לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מכירים את זה שאתם יוצאים ממשרד מסוים והריח שיש בו מלווה אתכם למשך שעות ארוכות? גם אתם רוצים ליצור את הריח הקסום הזה במשרד שלכם? בדיוק בשביל זה 'נולדו' מפיצי הריח. מפיץ ריח הינו מוצר מהפכני אשר יכול לשנות את כל התדמית של מקום מסוים ולהפוך אותו מ'מוזנח וחנוק' ל'מטופח וריחני'. מפיצי הריח – ובמיוחד המפיצים החשמליים – יכולים לגרום לכל חלל להפוך לריחני ולכזה שנעים לשהות בו.

ההבדל בין מפיץ ריח לבית לבין מפיץ ריח לעסק

בבתים רבים ניתן לראות מפיצי ריח בצורות שונות שמפוזרים במקומות אסטרטגיים אשר משם מתפזר
ריח של בית מלון אל כל החללים בבית. לעומת זאת, כאשר זה מגיע אל המשרד, אנשים פחות משקיעים מחשבה ולא תמיד שמים לב כי ממש כמו בבית, גם במשרד חייב להיות ריח נעים. יתרה מכך, המשרד כדאי להשתמש במפיצי ריח עוצמתיים יותר מאשר בבית על מנת שהלקוחות שנכנסים לשם וגם העובדים שנמצאים בו, יקבלו את התחושה כי מדובר במקום מטופח ומושקע ויסיקו כי הוא יוקרתי וברמה גבוהה.

מפיצי ריח למשרדים – זה מה שצריך לזכור

אז כמו שאמרנו, החשיבות של מפיץ ריח למשרדים הינו משמעותי בהרבה ביחס למפיץ ריח בבית, אם כי אין לזלזל כלל גם בחשיבות של התקנת מפיצי ריח בבית. בדיוק לכן, יש לרכוש עבור המשרד מפיצי ריח בעלי ריח עוצמתי מאוד אשר ישמרו כל העת על ריח נעים וטוב בחלל. ישנם מפיצי ריח שמותאמים למשרדים מכיוון שאלה מכילים בושם עוצמתי ומרוכז מאוד אשר יכול להשפיע לזמנים ארוכים במיוחד. כמו כן, כדאי להעדיף מפיצי ריח חשמליים אשר עוצמת הריח שלהם היא פי כמה וכמה ביחס למפיצי ריח רגילים.

אולי יעניין אותך גם!

טיפים חיוניים לבחירת חברת מטבחים

שיפוץ או שיפוץ המטבח שלכם הוא השקעה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. זהו מרחב שבו יוצרים זיכרונות, ארוחות משותפות ומשפחות

טיפים פנימיים על השכרת שטחי משרד

למרות שהשכרת שטחי משרדים להשכרה במידטאון – אופיסמארט נראית פשוטה, ניואנסים רבים נעלמים לעתים קרובות מבלי לשים לב עד שאתה עמוק בתהליך הליסינג.