גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איפה ניתן למצוא מעכב בעירה מסוגים שונים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אש היא דבר מאוד חשוב בעולם הזה. מצד אחד עם אש יכולים להפיק אנרגיה חשובה ואף ליצור חימום של מקום ובישול של דברי מאכל. מצד שני, אש היא דבר אשר יכול להיות מאוד מסוכן ולכלות שטחים שלמים שלאחר מכן קשה מאוד להחזיר אותם אל השלב שבו הכל היה כמקודם אלא רק לנסות לסדר את מה שנהרס לאחר מכן.

חלק מן המלחמה באש ובהתפשטות שלה נעשה על ידי התקנה של מערכות שמתריעות על בעירה לצד סוגים שונים של חומרים אשר מאפשרים את העיכוב של הבעירה בצורה שמאפשרת השתלטות על הבעירה בצורה מקצועית על ידי לוחמי האש שמגיעים שלם.

סוגים רבים של מעכבי בעירה

המגוון של חומרים אשר מאפשרים לעכב את הבעירה של האש כמה שרק אפשר רק הולכים ונעשים יותר מגוונים ככל שחולף לו הזמן, ובתור חלק מכל אלה יכולים למצוא צבעים שאותם יכולים ליישם על אזורים שמועדים לפורענות כמו שטיחים ובדים שעולים באש במהירה, תעלות של כבלים וצבעים מעכבי בעירה עבור משטחים אשר עשויים מעץ שידוע בתור כזה שבו מתלקחת האש בצורה מהירה ללא כל חומר שימנע אותה. יישום של כל אחד מאלה באזורים שבהם ישנה סכנה יכול לעשות את כל ההבדל בין אזור אשר נשרף כליל לאחר שהחלה השריפה, לבין עיכוב של השריפה כמה שרק אפשר עם ריאקציה תרמו כימית אשר בולעת את האנרגיה של החום ומשחררת אל האזור גזים אשר מסייעים בצמצום של הבעירה.

מתמחים ביבוא ושיווק של מוצרי מעכבי בעירה

כאשר מדובר במקומות גדולים של בתי עסק שבהם ישנו צורך בשמירה על המקום כמו גם על המוצרים והאנשים שנמצאים שם, חברות כאלה לא חוסכות בהוצאות ומחפשות אחר החומרים הטובים ביותר לשמירה על כל אלה מפני אש שיכולה את הכל ברגעים מועטים להחריב. חברת שרפים מערכות מיגון מתמחה בתחום של מעכבי בעירה ומייבאת באופן בלעדי את כל הסוגים אשר מאפשרים לעכב את הבעירה עם עמידות לאש למשך של 120 דקות בהתאם לכל התקנים במכון התקנים הישראלי, כאשר כל אלה ניתנים להתקנה עצמית או על ידי מומחים על ידי החברה.

אולי יעניין אותך גם!