גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מתאימים מוסיקה לאירועים? כל הדברים בהם יש להתחשב

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אומנם כולנו מבינים שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד, וחשוב מאוד, ממה שישפיע על האירוע שאנחנו מפיקים היום, אך זה לא קל לבחור את המוזיקה הנכונה. איך באמת מתאימים את סגנון המוזיקה לאירוע שרוצים להפיק? האמת היא, שיש כמה נתונים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמה:

  • האם אתם יודעים איזה טעם מוזיקלי יש לרוב האורחים שלכם?
  • איזו אווירה אתם רוצים ליצור באירוע?
  • האם מדובר על אירוע עסקי מכובד או על בר מצווה עם החבר'ה?
  • האם תרצו ליצור אווירה אלגנטית ולבחור במוזיקת רקע או שהמוזיקה תהיה העיקר כי כולם ירקדו שעות ארוכות באירוע?

אם תדעו לומר, פחות או יותר, למה אתם מצפים ואיזה אירוע אתם מתכננים, יהיה לכם קל יותר לבחור את המוזיקה המתאימה.

 

למה כדאי להזמין הרכב מוזיקלי לאירוע?

האמת היא, שבין אם אתם מתכננים היום חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי חשוב, כדאי לדעת: לא תמיד אתם צריכים להזמין רק תקליטן. בשנים האחרונות אפשר גם להזמין לאירועים שונים הרכבים מוזיקליים מקצועיים, והאמת היא, שזו אופציה שכדאי לכם להתעמק בה. במקרה של הזמנת הרכב מוזיקלי מקצועי אתם תיהנו לא רק מהמוזיקה עצמה, אלא גם מההופעה החיה ואין ספק שזה יתרום רבות להצלחת האירוע שלכם.

 

כמה צריך להשקיע במוזיקה באירוע?

בין אם אתם בוחרים הרכב מוזיקלי בסגנון ג'אז, נגן סקסופון או תקליטן, ברור שתרצו גם לדעת כמה זה יכול לעלות לכם. הפקת אירועים עולה בדרך כלל לא מעט כסף ולכן טבעי שתרצו לחסוך על מה שרק אפשר. מצד שני, להזמין הרכב מוזיקלי מסוים רק כי העלות שלו נמוכה זו לא תמיד בחירה נכונה, ובטח שלא אם זה בא על חשבון המקצועיות ועל הכישרון. בסופו של דבר כדאי לקבל כמה הצעות מחיר ממספר הרכבים שונים וכך לבחור את ההרכב המוזיקלי הנכון לכם גם מבחינת העלויות.

אולי יעניין אותך גם!