גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כל מה שצריך לדעת לפני שסוגרים עם חברת סליקה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עומדים לסגור מול חברת סליקה? יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מחליטים על סגירת עסקה. כי כמו בכל עסקה שהיא, חשוב לברר ולבדוק היטב כדי לבחור נכון את החברה שתספק לנו את השירות. יש בעידן שלנו כל כך הרבה חברות ומתחרות בכל תחום. כל כך הרבה אפשרויות שניצבות בפנינו. בחירה נכונה של פתרונות סליקה תיעשה על בסיס בירור מדויק ונתונים ברורים.

אלו הדברים שצריך לדעת לפני שסוגרים:

  • יש כמה וכמה חברות שמציעות מענה בנושא סליקה. כדאי לדעת זאת ולהכיר את החברות הפועלות בענף. כשיודעים מהן האלטרנטיבות ניתן לבחור חכם את האופציה החכמה והמתאימה ביותר למצב שלנו. לא כן כשמנסים לנחש בלי לברר היטב.
  • חשוב לבדוק מהו התמחור של חברת הסליקה. האם היא גובה עמלות בגין כל פעולה? שמא מדובר על חבילה חודשית קבועה? צריך לבדוק את זה מראש, כדי לדעת לקראת איזו הוצאה קבועה אתם עומדים לעמוד בתקופה הקרובה.
  • יש חידושים רבים בענף. ואתם צריכים לבדוק האם המענה שלכם קיים בחברה מולה אתם עומדים לסגור. לדוגמה, סליקת אשראי בנייד. במידה וזו אופציה שחשובה לכם, הנכם צריכים לוודא כי החברה מולה אתם עומדים לסגור על שירותי סליקה, מציעה גם תוסף כזה.
  • נושא האבטחה וההצפנה הינו נושא רב חשיבות בכל מה שקשור לסליקה וביצוע תשלומים באופן מקוון. וודאו כי החברה פועלת על פי תקנים מחמירים, וכי כל ההתנהלות ותהליכי הסליקה מתבצעים על הצד הטוב ביותר ללא כל סיכונים ברקע. ניתן למצוא מכשיר סליקה EMV באתר קרדיט 2000.
  • וודאו את אופן ההתנהלות ואת צורת התשלום שלכם לחברת הסליקה. כדי לוודא שאתם עומדים לסגור עסקה מול חברת סליקה שתוכלו לנהל איתה מערכת יחסים טובה לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם!