גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין לשון הרע

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום ניתן לשמוע על יותר ויותר אנשים, אשר נעזרים בשירותיו של עורך דין לשון הרע. חשוב להבין כי מדובר על עורך דין שמתמחה בתחום מורכב ומסועף, אשר דורש לא מעט הבנה מעמיקה של החוק ושל פסקי הדין השונים. כדאי לדעת למשל, כי קיים בארץ חוק איסור לשון הרע, שמטרתו לשמור על כבודו של כל אדם. לכן במידה ואדם כלשהו מפרסם ברבים סרטון, תמונה או אפילו פוסט ברשתות החברתיות, אשר עלולים להכיל פוטנציאל לפגיעה בשמו הטוב של אדם אחר, הוא חושף את עצמו לתביעת לשון הרע. חשוב לציין כי רשת האינטרנט מהווה בשנים האחרונות את הפלטפורמה הבעייתית ביותר מבחינת לשון הרע, היות והאנונימיות שהאינטרנט מעניק לגולשים השונים, עלול להיות מנוצל לרעה.

 

החשיבות של עורך דין לשון הרע

כאמור, כל התחום של לשון הרע הפך לנפוץ ושכיח במיוחד בשנים האחרונות, היות והאינטרנט והרשתות החברתיות השונות, עלולות להוות פלטפורמה בעייתית במיוחד מהבחינה הזאת. אנשים רבים משתמשים בפורמים השונים, בבלוגים שלהם וכמובן בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וכדומה, על מנת להביע את הדעות שלהם במגוון רחב של נושאים. אך לא פעם, הבעת דעה עלולה להתפרש כלשון הרע, במידה והדעה פוגעת בעסק או באדם מסוים. למעשה, אין שום צורך להוכיח נזק על מנת להגיש תביעת לשון הרע, היות ומספיק להוכיח כי הדבר עלול היה לגרום נזק לעסק, על מנת לקבל פיצוי מתאים. כמובן שרק עורך דין שמתמחה בתחום ומכיר אותו לעומק, יידע להעריך בצורה מדויקת את סיכויי הזכייה בתיק ואת גובה הפיצוי הצפוי. מומלץ להתייעץ עם עורך הדין כבר בתחילת הדרך, לפני שמבצעים פעולה מסוימת או אפילו יוצרים קשר עם האדם הפוגע. יש להבין כי כל פעולה קטנה עלולה לשנות את המאזן.

אולי יעניין אותך גם!