גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

4 סוגי סלטים פופולריים שאתם חייבים להזמין לאירוע הבא שלכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סלט ירוק, סלט קצוץ, סלט ערבי, סלט יווני, סלט עלים וסלט קיסר הם רק חלק פצפון ממגוון הסלטים העצום שקיים בעולם, אבל אם נלך על קטן יותר, בארץ. מסעדות רבות מספקות בתפריטן היצע סלטים רחב בין אם בחסות המסעדה או סלטים ששמם הולך לפניהם. כשמגיעים לאירוע, הסלטים הם הראשונים לתפוס את מקומם ועל כן בחירות נכונות לסלטים הן קריטיות.

 

אלו הם 4 סוגי הסלטים הפופולריים שאתם פשוט חייבים לאירוע הבא שלכם

סלט וולדורף

סלט מתוחכם ברמתו, מעניק מנעד טעמים רחב בפה בעזרת משחק של מתוק ומלוח. הסלט מורכב בעיקרו מתפוחים, סלרי, אגוזים וצימוקים אך כל מסעדה או קייטרינג יכול להכניס למתכון קצת מהאופי האישי של המסעדה. למשל בעזרת הוספת קינמון נוצר סלט וולדורף קצת שונה, אך מותיר אחריו טעם ייחודי וטוב.

 

סלט חלומי

זהו סלט אהוב ומוכר מאוד. שילוב של ירקות טריים לצד קלויים שעליהם מונחות חתיכות מטוגנות של גבינת החלומי הטעימה. הסלט פופולרי מאוד באירועים וידוע כאחד הראשונים שנגמר ונדרש למלאו מחדש. השילוב של הגבינה המותכת לצד הירקות הטריים מעניקים חוויה קולינרית לפה ומשביעים לא פחות.

 

סלט פסטה

שילוב של פסטה מבושלת וקרה לצד סלט ירקות עשיר הוא אחד השילובים הפופולריים ביותר ברחבי אירועים רבים וכן במסעדות ובבתים שאוהבים לשלב פחמימות קרות לצד הירקות שלהם. בעזרת התיבול הנכון והרטבים, הנוצר סלט חלומי (לא הגבינה) שממלא את הבטן, משאיר טעם של עוד וגם מייצר רעיונות לארוחות שאפשר לעשות בבית.

 

סלטים ישראליים

אין אדם אחד בארץ שלא אוהב פלטת סלטים ישראלית. מבחר עצום של סלטים בקעריות קטנות בדיוק כמו שאוהבים כשמגיעים למסעדות. ההזדמנות לטעום מהכל הוא גולת הכותרת של הסלטים ואם נודה באמת, אי אפשר שלא לרצות לטעום מהכל. סלטים ישראליים הם מוצר חובה בכל אירוע ולו רק בשביל להרגיש טיפה יותר בבית.

 

לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום – https://www.holybagel-bdz.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!