גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין תאונות דרכים – מה תפקידו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עברתם תאונת דרכים? האם נגרמו לכם פציעות? מה בכלל ניתן לעשות במצבים מורכבים מאין אלה? בכדי שתוכלו לממש את כל הזכויות המגיעות לכם ואף לקבל פיצויים, פנייה לעו"ד תאונות דרכים הינה הכרח המציאות.

 

מה תפקידו של עו"ד המתמחה בתאונות דרכים?

בין אם נגרמה פגיעה פיזית להולך רגל, לנהג או לנוסעים נוספים ברכב, אזי הם יהיו זכאים לקבל פיצויים. בנוסף קיים חוק הקובע כי כל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצויים. אם נגרם לכם נזק כתוצאה מתאונת דרכים, ונפצעתם, תוכלו לפנות לבית המשפט ובאמצעות עו"ד גובה הפיצויים יכול להיות משמעותי.

באותה המידה, בית המשפט איננו מתייחס רק למי שנפגע, אלא גם למי שגרם לה, כלומר הוא הנאשם. בתי המשפט אינם תמיד נוטים לחפש נאשמים, אלא לבדוק מהו גובה הפיצויים אותם יקבלו.

 

שירותיו של עו"ד

לא תמיד החוק נהיר וברור, חוק נפגעי תאונות דרכים גם נתון לפרשנויות והוא כולל לא מעט סעיפים. סביר להניח שמי שנפגע איננו מודע לכל אלה, ולכן כה מומלץ לפנות לעו"ד תאונות דרכים. הוא ייצג נאמנה את הנאשם או המעורבים, בבית המשפט.

 

עברתם תאונה? מה עושים?

והיה ועברתם תאונת דרכים, תעדו אותה כמה שיותר כך שהראיות יהיו מוצקות. כיום מדובר בפעולה פשוטה שכן כל אחד נושא עליו טלפון נייד. בדקו את פרטי הביטוח של המעורב בתאונה, את הנזקים אשר נגרמו לרכבו, ציינו מיהם המעורבים ורשמו את מס הרכב.

 

הגעת האמבולנס לזירת האירוע

כאשר מגיעה עזרה ראשונה ואתם נלקחים לבית החולים, מבחינתכם הרופא חייב לתעד את הפגיעה והתלונות שלכם. הוא אמור לדעת כי הפגיעה היא תוצאה של תאונת דרכים. אספו את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ואת הסכום הכספי אותו שילמתם.

 

פנו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי – משרד עורכי דין שלמה לוי.

אולי יעניין אותך גם!