גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם הדברה ירוקה אפקטיבית כמו הדברה רגילה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פעולת הדברה נחוצה מאוד עבור דירות ובתים פרטיים וגם משרדים ואולמות ייצור. ההדברה תמנע נוכחות מזיקים כמו יתושים, ג'וקים, תולעים ועכברושים, המסכנים את הדיירים והעובדים וגם את חיות המחמד. הדברה מקצועית דורשת פנייה לחברה המתמחה בכך ונציגיה משתמשים בחומרים ייעודיים ולא רק בספריי הניתן לרכישה בסופרמרקט. ראו לדוגמה הדברה לעסקים!

הדברה מקצועית צריכה להתבצע בשעות הנוחות לכם, במטרה שששגרת היומיום תופרע לזמן קצר ככל האפשר. יש להישמע להוראות המדבירים ולשמור על כללי הבטיחות והרחקת אנשים ובעלי חיים מהחללים המרוססים לזמן קצוב. הדברה ירוקה היא טרנד שהופיע בשנים האחרונות ומציע שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, בניגוד להדברה הרגילה.

יתרונות וחסרונות של שתי השיטות

הדברה סטנדרטית נגד מזיקים כמו חולדות, עכברים, נמלים וג'וקים כרוכה בשימוש בחומרים רעילים ולכן מסכנת גם את בני האדם, אשר נדרשים לשהות מחוץ לאזור ההדברה במשך מספר שעות או אפילו ימים, וגם עלולות להיות לחומרי ההדברה השפעות ארוכות טווח על מי ששוהה בחלל המרוסס בקביעות. הדברה ירוקה מצמצמת מאוד את הסיכוי לפגיעה כזו, בשל השימוש בחומרים סינתטיים עם רמת רעילות נמוכה, אשר מתפרקים עם הזמן ואינם מצטברים בקרקע. הדברה רגילה ניתנת לביצוע גם כטיפול מונע ועשויה להיות אפקטיבית בהרבה מאשר הדברה ירוקה, אשר מופעלת רק כאשר יש בשטח סימפטומים לבעיה, כלומר פרעושים מטרידים חיות מחמד, יתושים עוקצים וכו'.

מתי ההדברה הירוקה אפקטיבית במיוחד

הדברה ירוקה מיועדת לשוחרי איכות הסביבה ומי שאינו מעוניין בשימוש ברעלים וסכנת חשיפה אליהם. בחברת גל ג'וק הדברה ירוקה, משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה כמו ג'לים, פתיונות ומלכודות אשר נועדו להרחיק את המזיקים. הדברה ירוקה מונעת גם ריחות רעים של חומרים סטנדרטיים וזהו יתרון נוסף שלה.

אולי יעניין אותך גם!