גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סדנת בצק רבוך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מתחשק לכן לטעום מאפים טעימים כמו צ'ורוס, פחזניות, ואקלרים? רבות מאתנו מוציאות כסף על רכישת המאפים הללו כאשר אנו רוצות להתפנק. האם אפשר לחסוך את ההוצאה הזו? מדוע שלא תלמדנה כיצד להכין את הבצק הטעים והמיוחד והאוורירי? לשם כך, אתן מוזמנות לסדנת הכנת בצק רבוך.

 

כיצד מכינים בצק רבוך?

בצק רבוך הוא טעים ומיוחד כל כך, בגלל שמכינים אותו באמצעות סיר ולא אופים אותו בתנור. טכניקת ההכנה הייחודית של בצק רבוך, היא זילוף ולא לישה. אמנם זהו בצק דביקי, אולם דווקא זהו הסוד שגורם לטעם הטעים של הבצק. ולכן, כדי להכין תוצרים איכותיים מבצק רבוך, צריך ללמוד את סודות הכנת הבצק מאנשי מקצוע בתחום הקונדיטוריה בקורסים וסדנאות מיוחדות. במהלכן, מתנסים המשתתפים בהכנת הבצק תוך כדי שהם מקבלים עזרה אישית צמודה.

 

הכנת מאפים מבצק רבוך במילויים שונים.

ישנם מגוון של מאפים העשויים מבצק רבוך. אולם המילויים של המאפים אינם אחידים. חלק מהמאפים ממולאים בקרמים מתוקים, וחלק מהמאפים ממולאים בגבינות מלוחות. בסדנת בצק רבוך, תתנסו גם באפיית מאפים עם מילוי מתוק, וגם באפיית מאפים עם מילוי בטעם מלוח.

 

איזה ציוד נדרש להכנת בצק רבוך?

כדי לאפות בצק רבוך יש צורך להצטייד במיקסר, וכירת אינדוקציה. וכמובן, את כל המצרכים הנדרשים לצורך האפייה. וכמובן, צריך להצטייד גם באביזרי זילוף, ועיטור של הבצק.

 

צביעת המאפים מבצק רבוך.

כאשר מכינים מאפים טעימים מבצק רבוך- מדוע לא לתת להם צבע? אפשר באמצעות צבעי מאכל לצבוע את הבצק. במהלך הסדנה, תוכלנה לבחור בצורה חופשית באיזה צבע לצבוע את הבצק. וגם אם בחרתם לתת למאפה את הצבע הטבעי של הבצק, אפשר לעטר אותו מלמעלה בצבעים שונים.

אולי יעניין אותך גם!