גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

זוגיות וכסף – זה לא חייב להתנגש!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רבים מהזוגות שעוברים לשלב הבא ולמשל עוברים לגור ביחד, נפגשים בסיטואציה בה הם צריכים לשבת ולדבר על כסף. לעתים רבות הדבר רגיש ויוצר מתחים בקרב שני בני הזוג. אך בתקשורת פתוחה ומקבלת, ללא מתחים וללא שפיטה, ניתן ליצור זוגיות יציבה יחד עם התנהלות כלכלית נכונה וכל זאת ללא בעיה כלל.

 

זוגיות וכסף – זה ממש לא חייב להתנגש

זוגיות וכסף מוצלחת נקראת זוגיות פיננסית בריאה והיא עובדת בצורה הבאה:

קבלו החלטה משותפת

קודם כל, לפני שאתם מחליטים לשלב כוחות, דברו על זה. הבינו האם זה מה שאתם באמת רוצים. דברו על מצבכם הפיננסי האישי וראו כיצד אתם משלבים כוחות בצורה כזו ששני הצדדים יוצאים מנצחים. החלטה משותפת על חשבון משותף מעידה המון על סוג הקשר שלכם וצורת תקשורת שחשוב לשמר.

 

דונו על הגבולות שלכם

כל בן אדם אוהב את חשבון הבנק שלו בצורה מסוימת. גם אם החשבון במינוס, כל אדם מכיר את היכולות שלו ומתכנן לפי היכולות האלו את החודש. בשיתוף החשבון עם בני הזוג, אתם צריכים לשנות או להבהיר גבולות מסוימים בהתאם לצד השני כך שבסופו של דבר תגיעו להסכמה כוללת על כל הדברים.

 

הגדירו מטרות ותכננו יעדים

כחלק מההחלטה לפתוח חשבון בנק משותף או לאחד חשבונות קיימים, קחו לעצמכם את ההזדמנות לתכנן יעדים רחוקים ולהציב מטרות פיננסיות אליהן תרצו להגיע. חופשה מפנקת, רכישת רכב ואפילו לקיחת משכנתא עבור בית חדש. כל אלה קבילים ומקובלים.

 

בשורה התחתונה,

זוגיות וכסף בהחלט יכולים לחיות זה לצד זה וברוגע. העקרון הראשון שעליכם לעמוד עליו הוא התקשורת הבלתי פוסקת בין שניכם, הכרת החשבון בכל מצב ובקרת חודשית על כל שנעשה באותו החודש. כך, תוכלו לנהל משק בית מוצלח וללא פערים ברצונות או ביכולות.

אולי יעניין אותך גם!