גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

משרד מלוכלך VS משרד נקי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סביר להניח שכותרת המאמר, תשובתה ברורה. משרד מלוכלך, יגרום לתחושה לא נוחה בקרב העובדים, הם יחושו שמזלזלים בהם, לא נעים לעבוד במקום שאיננו נקי ומאורגן, ותיתכן תפוקה נמוכה יותר של העובדים וחוסר מוטיבציה. גם בבית אנו לא אוהבים לכלוך, ולכן דואגים לניקיונו כמעט מידי יום. ניקיון מעניק תחושה של ריענון, התחדשות, עבודה בסביבה נעימה שמכבדת את העובדים והלקוחות.

 

מה קורה שהמשרד מלוכלך?

לא נעים לעבוד במשרד שאיננו נקי. המטבחון מלא עם כלים בכיור, פחי הזבל גדושים עד תום, השירותים הם מקום שעדיף לא להיכנס אליו, רצפה עם כתמי קפה ולכלוך אחר, מדפים מעלים אבק, חלונות מלוכלכים, נשמע מקום שנעים לעבוד בו? נראה לכם שהלקוחות יחושו בנוח? בהחלט לא. ייתכן גם שיחושו שלא לוקחים אותם ברצינות ומזלזלים בהם, ומכאן המעבר לעסק מתחרה הוא מהיר.

 

משרד נקי הוא עולם אחר

מכיוון שאין זה תפקידם של העובדים לנקות, נהוג לשכור את שירותיה של חברת ניקיון ואחזקה, שלא רק עוסקת בניקוי משרדים, אלא גם במפעלים, מרפאות וקליניקות ועוד. חברה שתדאג למקום העבודה בצורה יסודית, ותיצור מקום מאורגן שנעים לעבוד בו. הם אחראים לכל סוגי הניקיון: ניקוי חלונות, ניקוי תריסים, אבק המצטבר במדפים ועוד מקומות, כיור המטבח תמיד יהיה נקי ומצוחצח, כך שאף עובד לא יירתע מלהכין לעצמו משקה חם. זאת ועוד, אנשי הניקיון ידאגו לארגון וסדר בשולחנות, ינקו את הרצפות, וכל הנדרש.

 

משרד נקי הוא עולם אחר

ישנם מנהלי משרדים, חברות וארגונים, שתמיד יעדיפו שעובדי חברת ניקיון משרדים יגיעו בבוקר, מה שמבטיח תחילת עבודה נעימה לכלל העובדים, אולם גם ניתן להזמינם בסוף היום, על פי שיקולכם. לא פחות חשוב, היגיינה, היא הכרח המציאות, הן לגבי העובדים והן לגבי הלקוחות.

 

 

אולי יעניין אותך גם!