גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

צמידים לגבר – מה הטרנד החדש?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין ספק כי צמידים לגבר מהווים את אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות. לא מעט גברים מוכנים להשקיע בנראות שלהם, היות והם מבינים את החשיבות של העניין. אם בעבר רוב הגברים השקיעו בחליפה טובה ובעניבה מעוצבת, הרי שהיום מדובר על השקעה במותגי יוקרה, שעוני סטטוס וכדומה. אך חשוב לזכור כי אחת הדרכים היעילות ביותר לשדרג את המראה החיצוני, היא באמצעות השקעה בתכשיטים, אשר יכולים להשלים את ההופעה החיצונית ולהעניק לה טאצ' אישי. כל גבר שיבחר לענוד צמיד, יעורר באופן אוטומטי יותר תשומת לב ויותר עניין מהסביבה שלו. אומנם היום ניתן לראות לא מעט גברים שבוחרים לענוד תכשיטים, אך הדבר עדיין מושך תשומת לב. לכן כל מי שמעוניין לבדל את עצמו ולהביע את עצמו בצורה יצירתית יותר, יכול לעשות זאת באמצעות הצמיד המושלם.

 

צמידים לגבר – כיצד לעשות זאת נכון?

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של תכשיטים לגבר, אך אין ספק כי הצמידים מהווים את אחת הבחירות הפופולאריות ביותר של רוב הגברים. כל אחד יכול כמובן לבחור בצמיד המתאים ביותר לסגנון שלו ולטעם האישי שלו, היות והמבחר רחב ומגוון במיוחד. למשל, ניתן היום למצוא צמידי גורמט מאסיביים, לצד צמידי חרוזים מעוצבים. החוכמה היא כמובן לבחור בצמיד אשר מצד אחד יתאים לבגדים ולמראה הכללי ומצד שני יבטא את האופי של הגבר. צמיד העשוי מחרוזים שחורים ומכיל כתר יכול להוות את הבחירה המושלמת, עבור כל מי שמעוניין להעביר רושם ראשוני ייחודי ומיוחד יותר. לעומת זאת, מי שמעדיף את המראה הסולידי יותר, יכול לבחור בצמיד חרוזים העשוי מאבני מגנט, אשר מעביר מסר מקורי אך סולידי יותר. כמו כן, ניתן למצוא צמידי כסף, צמידי פלדה וכדומה.

אולי יעניין אותך גם!