גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

4 פודקאסטים מעשירים בתחום הכלכלה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות צריכת המידע הדיגיטלית הפכה לנפוצה, וכיום יש מגוון רחב של אפיקי מידע נהדרים, בין היתר פודקאסטים. הפודקאסטים הן תוכניות שמע (בסגנון של תוכנית רדיו), בנושאים מגוונים. ניתן להאזין לפודקאסטים דרך הרשת, ומשום שמדובר בתוכניות שהוקלטו מראש – תוכלו להאזין להן בכל זמן שתרצו, ומכל מקום בארץ ובעולם. כיום יש אפליקציות ואתרים ייעודיים שמרכזים בתוכם את מיטב הפודקאסטים, כך שתוכלו ליצור לעצמכם רשימת השמעה, ולהאזין בזמנכם הפנוי. להלן 4 פודקאסטים מעשירים בתחום הכלכלה:

חיות כיס

הפודקאסט חיות כיס עוסק בכלכלה, אבל בשונה מפודקאסטים אחרים, הוא מנגיש את המידע באופן ידידותי גם למי שלא בקיא בתחום, ועל כן הוא כל כך מומלץ. את הפודקאסט מגישים שאול אמסטרדמסקי, צליל אברהם ודנה פרנק, והוא עוסק בסוגיות כמו משכנתה, ביטוח לאומי, מענקי קורונה, דמי אבטלה ועוד.

ערך מוסף בשבילי

מדובר בפודקאסט בהגשת ליאת תבורי וטל וולפסון, כשבכל פרק דנים במושג מסוים מתחום הכלכלה, ומסבירים אותו על בוריו. בין המושגים שמוזכרים הפרקי התוכנית: תוצר לאומי, קרן השתלמות, חיסכון לכל ילד, ביטקוין ועוד. נוסף לכך, יש מספר פרקים שעוסקים בהשקעות בבורסה.

כסף טוב

ההסכת "כסף טוב – שיחות עם יזמים ועסקים המשנים את העולם", עוסק בעולם העסקים המודרני, ומאפשר למאזינים ללמוד על עולם העסקים באמצעות ראיונות ייחודיים עם אנשי עסקים ובעלי מיזמים. את הפודקאסט מגיש ערן שטרן.

דוח פינטק

ד"ר אושי שהם קראוס מציג בפודקאסט זה את החידושים השונים בתחום הבנקאות, הביטוחים וניהול ההון. בין התוכניות השונות תמצאו נושאים כמו מחשוב ענן במוסדות פיננסיים, עולם הבלוקצ'יין, נדל"ן דיגיטלי, בנקאות ללא בנקים ועוד.

מתי אפשר להאזין לפודקאסטים?

בגדול – מתי שתרצו. מאחר והפודקאסטים מוקלטים מראש, הם זמינים בעבורכם ותוכלו להאזין בזמנכם הפנוי, אם זה במהלך נסיעה ברכב, נסיעה בתחבורה הציבורית ואפילו במהלך פעילות ספורטיבית. היתרון של הפודקאסטים הוא שניתן לשלב אותם בפעילויות שכבר נמצאות בלו"ז שלכם (כמו נסיעה או אימון), ואין צורך להקדיש להם זמן ייעודי.

 

לצד ארבעת הפודקאסטים שצוינו מעלה, טוב לדעת שיש עוד מגוון רחב של תוכניות נהדרות ומעשירות שכדאי להכיר. בין אם תרצו להרחיב את הידע בתחום הכלכלה, ובין אם אתם מנהלים עסק – בהחלט כדאי לשלב האזנה להסכתים במהלך היום.

אולי יעניין אותך גם!