גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עו"ד תאונות דרכים – במה הוא יכול לעזור לנו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הרבה פעמים, בין אם אנחנו מעורבים במשהו ובין אם אנחנו צופים בו מהצד, יש לנו נטייה לחשוב שהעניין סגור ואין שום אפשרות לשנות אותו. בוודאי אם מדובר בעניין שהמשטרה ובית המשפט מעורבים בו. למשל, אם אנחנו שומעים על מקרה מסוים שנחקר על ידי המשטרה ואמור להגיע לבית המשפט, אז הנחת היסוד שלנו היא שהעניין סגור. זאת למרות שכל אחד יודע, שבעת חקירה משטרתית או בבית משפט, הכל יכול לקרות. 

לכן, אם אנחנו נדרשים לשירותיו של עו"ד תאונות דרכים, עלינו לצאת מתוך נקודת הנחה, שכל דבר יכול לקרות, אין שום הבטחה שזה יצא בצורה חיובית כפי שאנחנו מצפים, מצד שני, אנחנו יכולים להניח, שהדברים יכולים גם לצאת בצורה כזו ולא באופן שלילי, כפי שאולי הם נראים על פני השטח. 

הכל קשור לשאלה, איך עו"ד תאונות דרכים יכול לעזור לנו. כיצד הוא יכול לשרת את המטרה שלשמו אנחנו מבקשים לשכור את שירותיו. 

איך עורך דין יכול לעזור לנו במקרה של תאונות דרכים

העזרה של עורך דין במקרה של תאונות דרכים, מתחלקת לשני רבדים. 

רובד אחד מתייחס לעובדה שעורך דין מהאתר https://www.oshiklaw.com למשל, מייצג אותנו בשלבים שונים, בין אם זה בשלב החקירה, שלב הגשת כתב האישום וכן בשלב המשפט. 

רובד שני מתייחס לכל אופי הייצוג ובאילו אמצעים הוא יכול להשתמש בשביל לאפשר לנו לקבל עונש מופחת. למשל, הוא יכול לנסות ולהוכיח שהמשטרה פעלה בצורה לא חוקית כשעצרה או חקרה אותנו, הוא יכול לנסות ולהוכיח שכל העדויות לכך שאנחנו אשמים אינן נכונות, ובכלל הוא יכול להשתמש בכלים ואמצעים שונים בשביל להוכיח שאנחנו זכאים. כך אנחנו לא נקבל כלל עונש או נקבל עונש מופחת. 

 

אולי יעניין אותך גם!