גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מנהלים שפרו את היכולות והמיומנויות שלכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כשאתם מתחילים להרגיש כי תחום הניהול עשוי להיות התחום המקצועי שבו אתם מבקשים לצמוח להתפתח ולהפוך אותו כדרך חיים, היה נכון שתבינו כי מנהלים מצטיינים לא מפסיקים ללמוד אף פעם. הם כל חייהם דואגים לשפר את "ארגז הכלים הניהולי" לאמץ מתודולוגיות ניהוליות עדכניות. הם לא נחים לרגע. הם מחפשים אחת לכמה שנים לקחת חלק בתהליכי למידה העצמה ומנטורינג עסקי במסגרת קורס מנהלים הבא להביא לשיפור מהותי במיומנויות הניהול, הנעת צוותים ובעיקר ביכולת המנהיגות האישית.

כיצד תדעו לבחור בקורס המנהלים הנכון לכם?

השיטה הכי נכונה בתהליכי הבחירה של  קורס המנהלים המקצועי שעשוי להביא לך הכי הרבה ערך ותועלת מתבססת על בקשת המלצות מארגונים מנכ"לים ומנהלים שחוו תהליכים דומים בעבר ומסוגלים להמליץ בפה מלא על משה גרימברג וצוותו שהעבירו בהצלחה למאות מנהלים קורס העשרה והעצמה לשיפור ביצועים. בקשו להבין את שיטת ההדרכה בקורס. בקשו להיחשף לתכנים ולפורמט הלמידה. בקשו לדעת האם קורס המנהלים מחייב עבודת בית ותרגול? נושא זה הינו קריטי להצלחה ולהטמעת המידע בפעילות השוטפת של המנהלים.

למידה במסגרת קבוצה או קורס מנהלים בפורמט "אחד על אחד".

פעמים מנהלים בכירים מעדיפים להתניע תהליכי העצמה ברמה הארגונית מול כלל המנהלים רק כאשר הם חווים לבד את אותו התהליך. הם מבקשים לעבור את קורס המנהלים בפורמט אישי. פורמט של מנטורינג והעצמה ולימוד בפורמט של אחד על אחד. פורמט שמקבל התאמה ייעודית לצרכים ולנושאים המתבקשים לקבל שיפור מהותי. יחד עם זאת אחרי השלב הראשוני – אנו מאמינים כי ללמידה קבוצתית כוח רב. קורס מנהלים המתקיים במסגרת תוכנית פנים ארגונית בקבוצה של 8 עד 12 משתתפים יוצרים תהליכים אינטראקטיביים המשתפים למידה ולימוד המתבסס על ניסיון המשתתפים תוך כדי יצירת סביבה התומכת בהפריה הדדית הן במהלך קורס המנהלים ואו תוכנית המנהלים הייעודית, והן לאחריה.

הדרך לשיפור ביצועים באמצעות קורסים הדרכות וסדנאות למנהלים

אין זה סוד כי פעמים לא מעט מנהלים מתקדמים מהר מידי? לא פעם, בחברות וארגונים רבים קיימים מקרים בהם עובד מתוך החברה התקדם במעלה הסולם עד לתפקיד ניהולי  ברמת הביניים ואז מתברר הן לו והן למנהליו שיש צורך לשפר מיומנויות חשובות להמשך הצמיחה הניהולית והאישית שלו. לפיכך חברות ועסקים בינוניים ומשפחתיים מגיעים למסקנה כי ההשקעה בפיתוח ההון האנושי הינה השקעה עם ערך גבוה. הם מחליטים לבצע קורס מנהלים קבוצתי לפורם מנהלים שמסומן כדור הבא. קורס מנהלים שלנו עשוי לתת כלים למנהל מחלקה לצמוח למנהל אדף איכותי? למנהל אגף להתפתח ולהיות מוכן יותר לקבל תפקיד ראשון כסמנכ"ל?

ניהול זה מקצוע- בוא לשפר ביצועים

הדרכת מנהלים וליווי מנהלים מחזקים את יכולת ההנהגה של המנהלים, התמודדות עם לחצים, שינויים פנימיים וחיצוניים, תקשורת נכונה עם העובדים וההנהלה ועוד .אנו מתניעים תהליכים בהם נבצע קורס מנהלים פנים ארגוני המתמקד  בהדרכת מנהלים וליווי מנהלים בדרגים שונים, נבנה תכנית אסטרטגית במטרה להגיע ליעדים רבים החשובים להצלחת הארגון, ונספק כלים שישרתו את הארגון ומנהליו לתקופה ארוכה. הקורסים והסדנאות מנהלים שלנו באות לתת מענה לצורך של העצמה הדרכה וליווי תהליכי צמיחה מקצועית ואישית לדור מנהלים צעיר שהעתיד לפניו. אותו כל חברה והנהלה מבקשת לשמר ולבנות בעבורו אופק תעסוקתי ארוך טווח. צרו קשר לבדיקת הדרך היותר נכונה לבחור קורס מנהלי ואו הדרכת מנהלים הנכונה לכם. צרו קשר לבדיקת התהליך הנכון לכם.

המחברים:  עדן יצחק ומשה הכרמלי

אולי יעניין אותך גם!

מי מרוויח הכי הרבה מדיטיילינג לרכב?

דיטיילינג לרכב הוא שירות שמזוהה לרוב עם יוקרה, אך יתרונותיו חורגים הרבה מעבר לשטחי. כתהליך ניקוי ותחזוקה עמוקים, דיטיילינג לרכב חיוני לשמירה