גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

סוגים שונים של החלקות שיער

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

החלקת שיער היא חלק מטיפולי השיער שמתבצעים בתדירות גבוהה, בעיקר אצל נשים. בעבר ביצעו זאת נשים בעלות שיער מקןרזל ומתולתל אך לאור היתרונות הרבים שלה וקלות הטיפול בשיער לאחר ההחלקה, מספר הלקוחות גדל בהתמדה.

קיימות כמה שיטות מובילות לביצוע החלקת שיער והספרים מתאימים זאת לסוג השיער כדי לבצע עבודה מושלמת ואיכותית.

המטרה של הנשים היא ליצור קלות במה שקשור לטיפוח השיער. בדרך זו אינן זקוקות לפאנים תכופים בבית או במספרה כיוון שהשיער מתייבש והוא חלק ואין שום צורך לבצע בו טיפול נוסף כלשהו.

 

החלקת שיער אורגנית

סוג ההחלקה הפופולרי ביותר הוא בשיטה האורגנית לאור היתרונות הרבים שלה. משתמשים בחומרים שכוללים רכיבים כמו חומצות אמינו ושמנים ייעודיים. מדובר בהליך של מריחת החומר על השיער והשארתו עליו לפרק זמן מסוים, לאחר שמורידים את החומר הראשוני מורחים חומר נוסף כך שהתהליך כולו נמשך כשלש שעות.

לאחר כמה חודשים כשגדלים שורשים חדשים, מבצעים הליך זה שוב כדי שכל השיער יהיה חלק באופן שווה.

 

החלקת שיער יפנית

החלקה יפנית מתאימה רק לסוגים ספציפיים של שיער ולכן חייבים לבדוק זאת עם ספר מקצועי כדי לא לגרום לנזקים.

החלקה יפנית מתבצעת על ידי חומרים כימיים ייעודיים, המותירים שיער חלק לחלוטין המזכיר את שיערם של היפנים. בתום פעולת ההחלקה השיער הוא נעים מאד למגע.

 

החלקת שיער באמצעות קראתין

קראתין הוא חומר שמסייע בשתי פעולות גם החלקה וגם שיקום של השיער, אם בוצעו בו לאורך השנים פעולות רבות כמו צבע, הבהרה, גוונים ועוד.

מריחת הקראתין על השערות יוצרת ציפוי על כל שערה וכך מעניק לה חיות גמישות ורוך אשר נותרים עליהן לאורך כמה חודשים.

אולי יעניין אותך גם!