גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה עולים שיעורים פרטיים בסקסופון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל מה שרציתם כל החיים היה לדעת לנגן על סקסופון? הגעתם לשלב בחיים שבו אתם יכולים לפנות לעניין הזה זמן? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להתחיל לבדוק את הדברים יותר ברצינות, ואפשר להבין מדוע אתם מוטרדים מהעלויות של שיעורים כאלה. כדאי לדעת שכמו שקורה לגבי הרבה שיעורי מוזיקה אחרים, גם כאשר מדברים על שיעורים פרטיים בסקסופון לא תמיד המחיר חייב להיות גבוה. זה מאוד תלוי לאיזה מורה אתם פונים ואין ספק שכדאי לבדוק את הנושא הזה לעומק כדי לבחור מורה מקצועי שלא גובה מחירים מופקעים.

 

איך בוחרים מורה לסקסופון?

יש לא מעט פרטים שכדאי לזכור כאשר אתם מחפשים מורה לסקסופון, כמו לדוגמה: עצם העובדה שלא כל מי שיודע לנגן על סקסופון יודע גם ללמד. בנוסף, כמובן שיש מורים מוכרים יותר מאחרים בתחום הזה, כמו שקורה בהרבה תחומים אחרים, ולכן יש משמעות לשאלה האם המורה הוא בעל מוניטין או לא. כדאי מאוד לשמוע אותו מנגן, להתרשם ממנו וגם לנסות ולהבין האם המחירים שלו, ביחס למחירי השוק, נראים לכם סבירים או לא. חשוב גם לבדוק האם מדובר על מורה לסקסופון שזו באמת העבודה העיקרית שלו או שהוא בכלל מהנדס מחשבים שבעבר מלמד נגינה.

 

המלצות ועוד המלצות

לבסוף, הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם לגבי בחירת מורה לסקסופון, זה לברר האם מדובר על מורה מומלץ. האם התלמידים האחרים שלמדו אותו באמת מנגנים היום על סקסופון? והאם הם נהנו מיחס אישי, אדיב ומקצועי? ככל שתבררו יותר פרטים אודות המורה כך יהיה לכם קל יותר לבחור אותו, אז למה שלא תתחילו להתעסק בעניין הזה כבר ברגעים אלו ממש ותגשימו חלום נושן?

 

לפרטים נוספים על נגני ג'אז לקבלת פנים לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם!