גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קניית לידים – מה זה אומר ואיך זה יכול לעזור לכם?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

במשך שנים למדתם, בתור בעלי מקצוע, בעלי עסקים, שהדרך הטובה ביותר לייצר לידים לעסק היא באמצעות פרסום ושיווק של המוצרים והשירותים שלכם באינטרנט או במקורות אחרים. כך אפשר להגיע אל קהל לקוחות שפונה אליכם ומעוניין לרכוש את מה שאתם מציעים לו.

זו השיטה המקובלת ביותר, אך יש גם שיטה אחרת, מעט שונה. מדובר על קניית לידים. הרעיון הוא, אנחנו פונים אל חברה שמתמחה בטיוב לידים, כלומר יצירת לידים איכותיים לתחומים שונים, וכך אנחנו מקבלים ממנה רשימה של אנשים שאפשר לפנות אליהם ולהציע להם מוצרים ושירותים.

אותם לידים הגיעו אל החברה, אחרי שהיא יצרה מסעות פרסום בתחומים שונים ובהתאם לכך, יש לה רשימות של קהלים אשר מחפשים מוצרים ושירותים בתחומים שונים. כל בעל מקצוע, בעל עסק, יכול לפנות אל אותה חברה שמתעסקת בתחום, לבדוק האם יש לה לידים עבור התחום בו הוא מתעסק, לידים שיכולים להתאים לו, הוא ירכוש ממנה את הרשימה וישתמש בה.

למה זה משתלם לנו?

יש יתרון מאוד גדול באופציה של קניית לידים מאתרים כמו צמיחה דיגיטלית והוא, כך אנחנו חוסכים את כל שלב הפרסום והשיווק. במקום להתחיל מאפס ולחכות עד שהקמפיין יצליח, בהנחה והוא אכן יצליח, ויהיה לנו מספיק לידים, אזי שכאן אנחנו מקבלים רשימה מן המוגמר.

זה משתלם במיוחד לעסקים קטנים וכן לעסקים חדשים, אשר ייתכן מאוד שייקח זמן עד שהם ייקלטו ברדאר של הגולשים ובאמת יוכלו להציע מוצרים ושירותים בתחומים שלהם.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש, בשביל שרכישת לידים תשתלם, אנחנו צריכים לפנות אל חברה מקצועית, חברה שיודעת לייצר לידים איכותיים וחשוב לא פחות, יודעת גם כיצד להתאים את הרשימה למה שאנחנו צריכים.

אולי יעניין אותך גם!