גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור צירים לדלתות הבית והמטבח?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בחירת צירים לארונות ודלתות הבית והמטבח אולי נראית כמו משימה קלה, אך ישנן הרבה יותר אפשרויות וסגנונות ממה שרוב האנשים חושבים. בחירת ציר הארון הנכון, דורשת שיקול ותכנון קפדני.

 

איך לבחור צירים לדלתות הבית והמטבח?

יש כמה דרכים שבהם תוכלו להתאים את הצירים לדלתות ולארונות המטבח שלכם. חלקכם בוודאי יתמקדו יותר בנראות שלכם וחלקכם, דווקא בטיב חומר הצירים ובאיכות שלהם.

 

לכל אחד יש את העדפות שלו באשר לצירי הדלתות שלו אך חשוב שלא משנה במה תבחרו, הם יהיו מספיק חזקים ומספיק מותאמים לכובד הדלת ולצורת סגירת הארון והרהיטים עליהם אתם מתקינים אותם.

 

צירי ארון – למה הם חשובים?

צירי ארון עטיפה מלאים – צירים ארון עגול מלא בבורגים עד קצה המסגרת, עוטפים 3 צדי המסגרת לשיפור היציבות התפעולית. ניתן להשתמש בצירים עם כריכה רכה מלאה עם דלתות ארון כיסוי שכבה, סומק או משובץ.

 

צירי ארון עטיפה

צירי ארון עטיפה חלקיים, מספקים יציבות ופונקציונליות של דלתות, והם דומים לצירי ארון עטיפה מלאים, אך במקום זאת, הברג יהיה מכוון לחלק הפנימי של המסגרת במקום לקצה.

כתוצאה מכך, צירי ארון העטיפה החלקיים עוטפים רק 2 צדדי מסגרת במקום שלושה. צירים ארון מעטפת חלקי תואמים לדלתות ארון כיסוי שכבה.

 

צירי ארון מסגרת פנים

צירי ארון מסגרת הפנים הם צירים מוסתרים חלקית. החלק המחובר למסגרת גלוי ואילו החלק המחובר לדלת מוסתר, אלא אם כן הדלת פתוחה.

צירי ארון מסגרת פנים זמינים במגוון גדלים, סגנונות וגימורים, ומאפשרים לכם להתאים לחלוטין את הצירים של הארונות לעובי הארון ולסגנון העיצוב שלכם. צירי ארון מסגרת פנים מסוימים נסגרים באופן אוטומטי.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר: https://www.adrtrading.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!