גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מסורבי משכנתא? מה ניתן לעשות בנידון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מיהם מסורבי המשכנתא? למה הם מקבלים סירוב מהבנקים? האם להרים ידיים או שאפשר לעשות משהו גם אחרי שנחשבו במסורבים?

כל התשובות לשאלות הללו נמצאות כאן או בהמשך המאמר, כך תוכלו להעשיר את הידע ולדעת מה לעשות במידה וזה יקרה לכם.

 

נתחיל במי ולמה-

הלקוחות שנכנסים לרשימת מסורבי המשכנתא הם- דורשי משכנתא בעלי הסטוריה שלילית בכרטיסי האשראי שלהם, או לקוחות שטמונה בעיה בנכס שלהם שלא מאפשרת לבנקים להסכים למתן ההלוואה.

מדוע לא מאפשרים לבעלי היסטוריה שלילית לקבל את המשכנתא? לקוחות אלו הם בעיקר לקוחות שפשטו רגל, לקוחות בעלי מוגבלויות כאלה ואחרות, לקוחות שהתנהלות חשבון הבנק שלהם עובדת בצורה לא טובה ולא תקנית, לקוחות עם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל וכו'…

כל אלו מונעים מהבנקים להסכים למתן ההלוואה ומכאן נהפכים לקוחות אלו למסורבי משכנתא.

 

מעקב באמצעות רישום

כדי שיהיה ניתן לעקוב אחר פעולות האשראי של האזרחים, הוקם גוף שנקרא BDI, חברה זאת צוברת ואוספת את כלל המידע השימושי מהבנקים ומהלשכות השונות ומאפשרת גישה למידע החיוני במידת הצורך.

חברת BDI מאפשרת לכל המעוניין, לקבל מידע רגיש ומשמעותי לגבי שימוש באשראי של לקוח מסוים, הן בהווה והן בפעולות העבר, כך יכולים המעוניינים לקבוע אם ניתן לעבוד עם אותו לקוח או אם לסרב לבקשותיו.

בבנקים במיוחד, מידע זה משפיע ישירות על ההחלטה אם לספק לכם משכנתא או להכניס אתכם לרשימת המסורבים, המידע שמופיע בפניהם לגבי ההתנהלות שלכם עם האשראי תספק להם את הרושם כלפיכם וכך הם יחליטו.

 

האם להרים ידיים?

בשום פנים ואופן לא! גם למצבים שנראים בלתי אפשריים, ניתן למצוא פתרון כזה או אחר בסיוע של מקצוענים.

פנייה לחברת פיננסים מקצועית, שמתמחה בכל סוגי המשכנתאות, תסייע לכם במציאת הפתרון הטוב ביותר.

בחברת פיננסים מקצועית, יעבדו לרוב מומחים יוצאי הבנקים השונים, שמכירים את החוקים והאפשרויות הרבות שהבנק יכול להעניק לכם. בעזרת הידע הרב שצברו במהלך השנים, יוכלו מומחים אלו לייעץ עבורכם מול הבנקים ולהגיע להסדר מסוים שיטיב עמכם ויציל אתכם מהקשיים אליהם נקלעתם.

 

 

אולי יעניין אותך גם!