גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שיפוץ חנות – מה חשוב לדעת לפני השיפוץ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רגע לפני שאתם הולכים לשפץ את החנות שלכם חשוב לבדוק כמה דברים. כדי ששיפוץ החנות שלכם יהיה דבר משתלם נסו להכניס בחוזה השכירות את מחיר השיפוץ שעשיתם בחנות שלכם, השיפוץ ישתלם לכם ולא תיכנסו להוצאות מיותרות.

שיפוץ חנות –  מה חשוב השיפוץ? |

מזל טוב. החלטתם לשפץ את החנות שלכם ולהפוך אותה לחנות החלומות שלכם? אתם כבר מדמיינים איך החנות תראה אחרי השיפוץ ואת הרגע שבו יכנסו אליה קונים והתרשמו מהמראה שלה? אתם עושים בדיוק את המעשה הנכון לפני שיפוץ.

רגע לפני שאתם משפצים את החנות שלכם, רצוי מאוד להיעזר באדריכל ומעצב פנים ברמה גבוהה, כדי להביא את החלום שלכם לכמה רמות קדימה ולגרום ללקוחות שלכם לא לרצות לצאת מהחנות אפילו לא לדקה אחת.

 

חברת שיפוץ טובה – איך לדעת לבחור? |

כדי לבחור בצורה מושכלת ונבונה את חברת השיפוץ שתעשה לכם את השיפוץ בחנות שלכם כדאי יהיה לעשות סקר קטן ולבחון על האפשרויות הקיימות בשוק לצורך שיפוץ החנות הייחודית ונחמדה שלכם

חנות היא נכס, אך לא רק. היא זו שמביאה לנו את המשכורת מדי חודש ולכן, כדי שתתפקד כמו שצריך, כדאי יהיה להביא מעצב פנים, שידע לעצב לנו את החנות בצורה שתמשוך את הקונים ותגרום לכל אחד שנמצא בסביבה שלנו להיכנס ולא לרצות לצאת ממנה.

 

כסף עולה שיפוץ לחנות? |

שיפוץ בחנות יכול להיות דבר יקר מאוד, אך אם מתנהגים בצורה שכלתנית כמו שצריך, ניתן יהיה לבקר על שיפוץ החנות שלנו בצורה טובה, וכך להימנע מעלויות רבות ומיותרות שנוכל למנוע בקלות רבה על ידי תכנון נכון ומקצועי.

מעבר לכך, גם עם השיפוץ יעלה לנו כסף רב, פתרונות רבים קיימים לצורך התמודדות עם בעיות כלכליות ופיננסיות, כדי לנהל את שיפוץ החנות שלנו בצורה טובה וראויה ביותר ולא להיכנס למינוסים וחובות גדולים ומיותרים.

זכרו: התנהלות נכונה בכל מה שקשור לעסק שלכם מבחינה תקציבית, תגרום לו לצבור מוניטין ושם טוב כעסק רציני, שמשתלם לעשות עמו עסקים.

אולי יעניין אותך גם!