גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך גלאי עשן עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מערכות גלאי עשן יחד עם אלמנטים אחרים של תכנית חירום, יכולות להפחית משמעותית את נזקי הרכוש, וכן את נזקי הגוף וחלילה – אובדן חיים. גלאי עשן חייב להיות בחללים מסוימים ולעבור את אישורי הבטיחות ההדוקים של החברות המתקינות.

 

איך גלאי עשן עובד? |

הפונקציה העיקרית של גלאי העשן, היא לזהות בזמן אמת כל התפתחות של אש ולתת התראה לאנשי הבניין והאנשים האחראיים על מקרי חרום אלו. מערכות גילוי אש אוטומטיות, אמורות ברוב המקרים, לעשות זאת על ידי שימוש בגלאי אש אלקטרוניים לגילוי עשן ושריפה.

גלאי עשן חשוב מאוד לכל חלל עבודה שבו יש אנשים רבים שעובדים, שבמקרה של שריפה חלילה, הם יוכלו להינזק. התקנת גלאי עשן ניתנת ליישום גם אחרי בניית הבניין ולכך רצוי מאוד לעשות. אם אתם מכירים מקום עבודה שאין בו גלאי עשן, נראה שזו בעיה שיש לפתור במהירות.

 

מי צריך גלאי עשן? |

ובכן, גלאי עשן צריכים להיות בכל בית עסק או בניין משרדים, כדי שיהיה ניתן לפקח כמה שרק אפשר על מצבים מסוכנים שבהם נדלקת לה שריפה ואיש לא יהיה באזור כדי לדעת עליה. גלאי עשן טובים לכל מקום סגור כמו מחסנים וחללי עבודה כאלה ואחרים.

כדאי מאוד להתקין גלאי עשן במקום שאין בו אותם, כי הנזק שיעול להיגרם מחוסר הגלאי עשן הוא עצום ואף מסוכן לבני אדם הסמוכים למקום דליקה וכדומה. חברות רבות שעוסקות בתחום, ישמחו להעניק לכם את השירות לצורך התקנת גלאי עשן אצלכם.

 

כמה עולה להתקין גלאי עשן? |

התקנה של גלאי עשן היא הכרחית לכל עסק ולכל מחסן או חלל שבו נמצאים אנשים או סחורה ודברים יקרי ערך שונים. אמנם העלות של מערכות אלו הם לא הכי זולות שניתן למצוא אך הם יחסכו לכם המון כאבי ראש ודאגות מיותרים.

אל תחכו יותר מידי כדי שיקרה משהו לעסק שלכם והשכילו כמה שיותר מהר לרכוש גלאי עשן כזה או אחר עבור העסק שלכם. מערכת זו, מעבר ליעילות שלה, היא גם חובה במקומות מסוימים.

 

למגוון מוצרים וייעוץ הנכם מוזמנים להכנס לhttps://www.zbm.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!