גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אירועים עסקיים עם איתמר שחקנים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אירועים עסקיים לרוב מתקיימים במסגרת דומה פחות או יותר: בין אם מדובר בחשיפה של מוצר או שירות חדש, בין בהרמת כוסית לכבוד אירוע במעגל השנה ובין אם מדובר בהכרזה על שיתוף פעולה, בדרך כלל האירוע ייקרא בשם הגנרי "כנס", והוא יתקיים באולם אירועים – עם כיבוד בכניסה, הרצאות ודברי ברכה. אך האמת היא שאירועים עסקיים אינם חייבים להיראות כך, ולמעשה אין סוף לאפשרויות שניתן לשנות ולחדש בהם.

למה לשנות את המוכר והידוע?

אנו נתקלים הרבה פעמים בשאלה הזו, אך התשובה למעשה נמצאת בדיוק בגוף השאלה: מותר, רצוי ואף כדאי מאד לשנות את המוכר והידוע. אם להודות על האמת, הקהל המגיע לאירועים עסקיים בדרך כלל אינו מגיע סקרן אליו – שכן ההתלהבות מציוני הדרך החשובים שהחברה שלכם הגיעה אליהם הם בעיקר נחלתכם שלכם, ופחות של אחרים. כדי להחיות את הניצוץ והחזון הבוער בכם בקרב כל המשתתפים באירוע, תוכלו לחשוב מחוץ לקופסה ולבצע פעולה אחת פשוטה – להזמין את צוות איתמר שחקנים, שחקנים לאירועים.

מה אנחנו עושים?

קבוצת איתמר שחקנים היא למעשה צוות של אנשי מקצוע מומחים בתחומי האקרובטיקה, הלהטוטנות, הנגינה, הריקוד ומעל לכל כמובן משחק – המקדשים את ערך היצירתיות והספונטניות. במקום לבצע מופע מרכזי המותאם לקהל בגיל מסוים (אנשים רבים נוטים לחשוב שהמופעים מתאימים רק לילדים), לעמוד על במה אחת מרכזית ולתחום את זמני המופע בשעות ודקות מוגדרות מראש – אנו "פולשים" למרחב ומתמקדים באופיו הייחודי של הקהל והאירוע. במידה ותרצו בכך, בהחלט ניתן לשלב גם מופע מרכזי הכולל פעלולים, אך חלק בלתי נפרד מציון האירוע והדגשת המסר המועבר בו הוא האימפרוביזציה, והכל בהתאמה מלאה ומושלמת לקהל, קראו עוד בלינק https://www.sahkanim.com/attractions-purim-events.

אולי יעניין אותך גם!