גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הדרכת אנשי מכירות – ככה תשדרג את מערך המכירות שלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל בעל עסק רואה באנשי המכירות בעלי תפקיד חשוב ובעל משמעות רבה להצלחת העסק. כי כאשר אנשי המכירות מצליחים למכור ולשווק את המוצרים של העסק, מה טוב. ואם המכירות יורדות, אחוזי ההכנסות יורדים, העסק מוצא את עצמו בשפל תזרימי שחובט בו מכה הגונה. זו הסיבה לכך שכל בעל עסק מחפש כיצד לשדרג את מערך אנשי המכירות שלו, ולהגדיל את המכירות ככל האפשר. יש כאלו שיעקבו אחרי אנשי המכירות, אחרים מציעים בונוסים ותגמולים שונים על כל עסקת מכירה שמצליחה. אבל יש אנשים חכמים שמבינים שכדי להצליח למכור בתקופה תחרותית כשלנו, צריך פשוט ללמוד באמצעות סדנת הדרכת אנשי מכירות.

להדריך את אנשי המכירות

אכן, חשוב מאוד להנחיל לאנשי המכירות את כל הידע הנדרש, על מנת להכין אותם לביצוע נכון ומדויק יותר של התפקיד שלהם. וזאת כדי למקד אותם, להכין להם תסריטי שיחה ולעשות הכול כדי שהם ידעו כיצד לנהל בצורה יעילה יתר את דו השיח מול הלקוחות. בין אם מדובר על לקוחות שיוצרים קשר בעקבות פרסום, ובין אם אלו לקוחות שנציגי המכירות שלכם פונים אליהם ביוזמה משלהם לצורך הצעת מוצר או שירות, עליהם לקבל הדרכה מקצועית ויסודית. כך כל שיחה תהיה נכונה יותר, והסיכויים שהשיחה אכן תניב בסופו של דבר הצלחה.

חברת אימון מקצועית

על מנת להצליח להשיג את ההישג הזה, וכדי לקדם את צוות אנשי המכירות בצורה מהירה וטובה ביותר חשוב לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה באימון והדרכת אנשי מכירות באמצעות יועץ אסטרטגי לחברות. חברה כזו מתחילה את התהליך בהדרה פרונטלית תוך הצגת צדדים פסיכולוגיים שקשורים בתהליכי מכירה ושכנוע. לאחר שאנשי המכירות מבינים כיצד מקבלים הלקוחות של העסק החלטות, ואילו תהליכים רגשיים כרוכים בכך, הם עוברים לשלב הבא שכולל סימולציות ותרגול.

תרגול שיחות מכירה מדומות

שלב זה כולל אימון ומעקב של ביצוע שיחות סימולציה אשר נועדו לתרגל את הקנית הידע והטמעת הלמידה בצורה יישומית ומעשית מאוד. כאשר אנשי המכירות מקבלים משוב על ביצוע השיחה ומתנסים בשיפור וביצוע יעיל יותר של שיחות מכירה.

אולי יעניין אותך גם!