גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פותחים עסק? דברים בעולם המיחשוב שכדאי שתכירו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עולם המחשוב מציע כל שנה עוד ועוד תוכנות ותכונות אשר מיטיבים עם כל חברה ויותר מכך, גם רמת התאמת התוכנות המתקדמות בדיוק לבית העסק שלכם, תעזור רבות לקדמו. לכן, אם אתם פותחים עסק, ישנם דברים בעולם שירותי מחשוב לעסקים שכדאי שתכירו.

פותחים עסק? דברים בעולם המחשוב שכדאי שתכירו |

כל עסק רוצה להניח את יסודותיו על מצע של אמינות. אם זה דבר חשוב לכם, שרת לבית העסק הוא חובה עבורך. למה? בוא נראה

נניח למשל, שיש לך שלושה מחשבים שעובדים בחיבור רשת מקושר זה לזה. אם מחשב אחד נכשל (על בסיס תקלות בלוח האם, בדיסק הקשיח או באספקת החשמל) ברשת המקושרת, המערכת כולה תיפול ולצורך כך תהיו חייבים סנכרון תמידי של העבודות הקיימות בו.

מדוע שרת הוא הפתרון למחיקת קבצים? |

שרת לעומת זאת, הוא פתרון יעיל לנושא כה רציני. חומרת שרת מחזיקה חומרה מיותרת כדי להתמודד עם בעיות אלה של מחיקת קבצים ואיבודם – בהתראה של רגע.

במקרים כאלה, הכישלון של התקן אחד אינו מבטיח את הכישלון של מערכת השרתים כולה. לפיכך, הוא יכול להמשיך לשרת את העסק שלך במלוא הנוחיות המלאה גם לאחר כישלון של מכשיר קטן שקשור אליו, בניגוד למחשבים האישיים המקושרים שלך.

גיבוי בענן הוא דבר שכדאי שתדעו עליו |

אם הבנתם את החשיבות של שמירה על קבצים ועבודות שעליהם עבדתם ימים שלמים, וודאי תרצו לתת להם גיבוי כמו שצריך בעזרת שירותי IT לעסקים, כדי שבכל מקרה שלא יהיה, הם ישמרו בתוך ענן קבצים, ששומר עליהם מכל נזק.

חשיבות שמירת קבצים הנמצאים על המחשב שלכם בענן, היא הכרחית ואף חובה – לא רק לעסקים אלא גם לאנשים פרטיים. לכל אחד קיימת תיקיה אחת לפחות אשר חשובה ויקרה לו, מבחינת החומר שבה.

באיזה ענן כדאי לשמור את הקבצים? |

ישנם המון אתרי ענן, המאפשרים שמירת חומר ועבודות ואף תמונות על גבם. ישנם כאלו המציעים שמירה על קבצים בחינם. אחד כזה הוא הענן של גוגל. הענן של גוגל מציע מקום מוגבל בחינם לצורך גיבוי קבצים.

אולי יעניין אותך גם!