גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עיצוב תערוכות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות ועסקים שבוחרים להשתתף בתערוכות מקצועיות בארץ ובחו"ל. המטרה היא כמובן להציג את המוצרים או השירותים של החברה, להגדיל את רמת החשיפה של החברה לקהל היעד ועל הדרך ליצור קשרים עסקיים. אך על מנת ליצור את הרושם החיובי והמקצועי ביותר, יש צורך להשקיע לא מעט זמן ומחשבה בפרטים הקטנים. מעבר למחשבה על המצגת או ההרצאה שתרצו להעביר בזמן התערוכה, יש צורך לתכנן היטב כיצד תעצבו את הפינה שלכם. עיצוב תערוכות הפך לאחד הנושאים החמים ביותר בשוק העסקי, היות וכל אחד מבין כי המטרה היא למשוך את העין ולייצר תדמית חיובית ומרשימה ככל האפשר. הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות עיצוב מתאים של מתקני תערוכה שונים כמו דלפקי מכירה בולטים ומושכים.

עיצוב תערוכות – טיפים ועצות למתחילים ומתקדמים!

היום ניתן למצוא לא מעט אביזרים ומתקנים שונים שיכולים לשדרג בצורה משמעותית את התערוכה שלכם. החוכמה היא רק לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה, שתוכל להבטיח לכם את העיצוב המושלם ביותר עבורכם. המטרה היא להעביר מסר שיווקי מסוים שיתמוך בערכים של החברה ובמיתוג שלה. לכן מומלץ למשל, לבחור בביתן מעוצב שיכיל את הלוגו שלכם בשילוב צבעי המותג. הדבר יתרום רבות לתהליך המיתוג של החברה, ובנוסף יאפשר ללקוחות לזהות אתכם בצורה מהירה וקלה יותר. מעבר לכך, כדאי להשקיע בשילוט מושקע, או להכין רולאפ מקצועי ואיכותי שיציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה מעניינת וברורה. דלפק קידום מכירות ממותג, יכול לספק למבקרים את המקום האידיאלי כדי ליהנות ממוצרי קידום מכירות קטנים וממותגים, כגון עטים, כובעים, מחזיקי מפתחות או כל דבר אחר שתרצו לחלק להם. העיקר לשמור על המסר השיווקי שלכם, לספק עמדה נקייה ואסתטית ולא לשכוח להשקיע באנשי שירות חייכנים ואדיבים.

לסיכום, עיצוב תערוכות חייב להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום. זוהי החברה היחידה שתוכל לספק לכם את העיצוב האידיאלי שיתמוך במסר ובערכים של החברה שלכם. החברה אמורה לתכנן בקפידה את כל העיצוב הכללי של המקום, כולל דגלים ממותגים, שלטי הכוונה, דלפק נאומים ממותג וכדומה.

אולי יעניין אותך גם!