גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

התקנת מרזבים – איך המקצוענים עושים את זה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בכל מבנה יש מרזב אם זה המרזב שמיועד למי השטיפה ואם זה עבור מי הגשמים שאמורים להתנקז מגג המבנה. אז על פי רוב דואגים להתקנת אותם המרזבים כבר בעת הבנייה של המבנה. אך מה עושים כאשר יש להתקין את המרזב כאשר המבנה כבר עומד על תילו וההתקנה היא לא כל כך פשוטה? מה עושים אם מדובר במבנה רב קומות כאשר הגישה אל המקום בו יש להתקין את המרזב הוא גבוה מאוד?

או אז בהחלט מדובר באתגר לא פשוט.

אז איך עושים את זה בפועל?

כיום ישנה שיטה חדשנית המקובלת מאוד לצורך התקנת מרזבים. רבים בוחרים להתקין את המרזבים בעזרת ציוד סנפלינג. הסנפלינג מוכר לכולנו מתחום אחר לחלוטין. הסנפלינג זהו ציוד גלישה אשר עושים בו שימוש אתגרי, חובבני, אטרקטיבי או איך שתרצו לקרוא לזה. 

אז נכון שציוד הסנפלינג הוא ממש לא ציוד שנועד לצורך ביצוע עבודות בנייה וכדומה. אך בשנים האחרונות הגיעו להבנה כי מה שטוב כציוד גלישה, יכול בהחלט לסייע כאשר מדובר בביצוע עבודות גובה.

עבודה מקצועית באמצעות סנפלינג

הציוד של הסנפלינג מסייע לבצע את העבודה בצורה מאוד מקצועית יותר מאשר באמצעות שיטות אחרות. כי אם בעבר נהוג היה לטפס בעזרת סולם או סתם כך על סורגי החלונות הסמוכים, הרי שהעבודה התבצעה בתנאים לא תנאים. ברור כי אם העבודה לא נעשית מתוך ביטחון ותחושה של יציבות, הרי שהתוצאה לא תמיד תהיה בהכרח מקצועית. גם אם מבצע הבודה הוא איש מקצוע מומחה, עדיין חשוב שיהיו תנאים סביבתיים נאותים. 

כיום, כשאר עבודה בגובה מתבצעת בעזרת ציוד סנפלינג, הכול נעשה בצורה הרבה יותר בטוחה כאשר העובד חש יציב ומוגן בתוך הציוד האיכותי. הודות לכך הוא גם מצליח לשלוט על עצמו ולבצע את המלאכה המוטלת עליו בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר מקצועית.

פונם אל אנשי מקצוע

ברור כי לצורך ביצוע נכון יותר של העבודה, יש לפנות אל חברה מקצועית המעסיקה צוות שמסוגל לבצע את המלאכה בצורה הנכונה והטובה ביותר. 

אולי יעניין אותך גם!