גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך תשפר את מכירות המוקד שלך?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש הרבה דברים אשר משפיעים על הצלחה של חברה. העובדים שלה, הספקים שאתה היא עובדת, קבלת ההחלטות של המנהלים שלה, היעילות שבה היא עובדת ועוד ועוד דברים אשר הכרחיים בכדי להבטיח כי החברה תעבוד בצורה טובה ואיכותית. אך בסופו של יום כל חברה ולא משנה באיזה תחום היא נמצאת תלויה במידה עצומה בקשר שלה עם הלקוחות. ככל שהקשר הזה יהיה יותר בריא ויותר טוב כך החברה תשגשג יותר. על רקע זה יש לציין כי כיום הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם לקוחות היא להקים מוקד. אך אתם חייבים להבין כי תפעול והקמה של מוקד זה דבר מאוד מורכב ומאוד מסובך. על רקע זה יש לציין כי הדרך הטובה ביותר להתגבר על המכשולים הללו היא לפנות אל יועץ ארגוני אשר ילווה אתכם לכל אורך ההליך ואשר יבטיח כי המוקד שלכם יפעל בצורה הטובה ביותר.

מדוע לא כדאי לפנות אל היועץ הזול ביותר?

עליכם להבין כי אתם לא יכולים לפנות אל ייעוץ לחברות אצל כל יועץ אלא אתם צריכים לפנות אל היועץ המקצועי, האיכותי, הטוב, והחכם ביותר שיש. ככל שתפנו אל יועץ יותר טוב כך הייעוץ שלו יהיה ברמה יותר גבוהה וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לפנות אל היועץ הזול ביותר מכיוון שפעמים רבות היועץ הזה יהיה הכי פחות מקצועי והכי פחות טוב וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. שווה להשקיע עוד קצת כסף ולבחור יועץ קצת יותר יקר אשר ייתן עצות יותר טובות ומקצועיות.

אל תבחרו יועץ מבלי לראות קודם כל את תכנית העבודה שלו

נקודה נוספת שאתם חייבים לקחת בחשבון היא שלא כדאי לכם לפנות אל ייעוץ ארגוני לפני שאתם בוחנים קודם כל את תכנית העבודה שלו מכיוון שפעמים רבות על פי התכנית אתם תוכלו לדעת אם היועץ הוא טוב או לא וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון אם אתם רוצים לפעול בצורה חכמה וטובה.

אולי יעניין אותך גם!