גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הלוואות בערבות המדינה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחרי כל כך הרבה שנים שדאגתם שמישהו אחר יתעשר על הגב שלכם, על השעות שהשקעתם בעסק שלו, על הידע שתרמתם לעסק שלו, החלטתם לצאת לדרך עצמאית ולהקים את עסק חלומתכם.
מצאתם מקום, עבדתם על תדמית, מצאתם ספקים ואפילו החלטתם איפה יהיה שלט החוצות של העסק שלכם, אך גיליתם שלתחזק ולהקים את עסק חלומתכם אתם זקוקים להון התחלתי שאין לכם אותו גם אחרי שבדקתם את החסכונות שלכם וגם אחרי שבדקתם כמה מס יקחו לכם וכמה ישאר לכם ביד אם תפרעו את כספי הפנסיה מוקדם מהצפוי.
החלטתם ללכת לבנק לראות איך הוא יכול לעזור לכם עם הלוואה או אפילו לעשות משכנתא שניה על הבית, אך הבנק לא אישר כי העבר הבנקאי שלכם לא יציב.
אתם מיואשים מהמצב ורואים את החלום שלכם להקים את עסק חלומתכם נגוז לו?

אז זהו שאתם לא בדקתם את כל האופציות באמת! חשבתם לפנות אל הקרן להלוואות בערבות המדינה?

אז רק תדעו כן קיימת כזאת חיה במדינה שלנו.

 

מה זה הלוואות הערבות המדינה ואיך אני יכול לקבל הלוואה כזאת?

הלוואות בערבות המדינה מותנת לכל עסק אם הוא עסק בהקמה או עסק קיים שרוצה לצמוח.
הלוואות בערבות המדינה רווחית מאוד לעסקים, לא רק בגלל הכסף שהם נותנים לכם בעלי העסקים אלא גם בגלל אחוזי הריבית הנמוכים הנעים מחצי אחוז שנתי ויכול להגיע עד ארבעה אחוז ריבית.
מטרת הלוואות מדינה זה לא כדי שתסגרו חובות קיימים או תתחילו לפזר אותו בלי הכרה הרי יש מטרה לכסף הזה שליוותם והקרנות לא יתנו לכם את הכסף כי יש לכם חיוך מקסים.
לפני בכלל שפונים אל הקרן בערבות המדינה צריכים לבוא מוכנים עם תוכנית עסקית שמראה מבחינה אסטרטגית לאן ילך כול שקל ושקל שאתם מעוניינים להלוואות.
חשוב לפרט בתוכנית העסקית את כול הפעולות לא למשך שלושה חודשים קדימה אלא לפחות שנה קדימה שיבינו שאתם רציינים.
לאחר שבניתם את התוכנית העסקית לפרטי פרטים, התלבשתם יפה, ישבתם עם נציגי הקרן והסבתם להם את כל התוכנית עד הפרט הכי קטן הפלא ופלא קיבלתם את ההלוואה שאתם רוצים.

 

יש קיבלתי הלוואה בערבות המדינה אבל למה עושים לי ביקורת?

חשוב שתדעו כמו שאתם הולכים לבנק לקחת הלוואה ויש לבנק אינטרס לתת לכם את ההלוואה, גם מתי שאתם לוקחים הלוואה בערבות המדינה גם להם יש אינטרס שהעסק שלכם ישגשג ויצליח.
פעם בתקופה יבואו אליכם לעסק נציגים מטעם הקרן להלוואות בערבות המדינה כדי לבדוק איך יישמתם אתם התוכנית העסקית שהצגתם להם ומה בדיוק עשיתם עם הכסף שהלוואתם.

יש לכם חלום ומדינת ישרא תאפשר לכם להגשים אותו – אל תסמכו על הלוואות עם ריבית של אחת עשרה אחוז מהבנק פנו עוד היום אל הקרן להלוואות בערבות המדינה ותרוויחו הלוואה לעסק בריבית נמוכה ועם תנאים משתלמים עבורכם.

אולי יעניין אותך גם!