גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חשיבותה של טבעת הנישואין ביהדות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מזל טוב! אתם מתחתנים, וכעת אתם עומדים לבצע את אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייכם, תוך בחירת אהוב או אהובת לבכם!

כיום מי שמתארס מוצא לנכון להעניק לבת הזוג טבעת אירוסין, בזמן שכיום ישנן לא מעט טבעות מסוגים שונים ועיצובים שונים.

מהי החשיבות של טבעת אירוסים ביהדות?

אילו סוגי טבעות ניתן לבחור? הכל בהמשך!

אם אתם נמצאים לפני חתונה ואתם רוצים להעניק לבחירת ליבכם טבעת אירוסין, חשוב שתדעו כי לטבעת זאת, מלבד היותה פריט יוקרתי וסמל סטטוס, ישנה משמעות עמוקה בדת היהודית.

על פי ההלכה, מי שמעניק טבעת לאהוב או אהובה, בעצם מבטיח כי השניים יבואו בברית הנישואין. הטבעת שיש לה משמעות גם בדת היהודית וגם משמעות רוחנית, מקנה התחברות אל האל, כמו גם חוכמה ובינה, תוך שעל פי הדת היא מאפשרת הכרזה על כוונה להקים משפחה יהודית כשרה.

עם זאת כיום, רבים בוחרים עבור האישה של חייהם טבעת אירוסין רק כדי להראות כוונה טובה, השקעה ורצון, תוך שטבעות אלה נחשבות יוקרתיות בעיקר כאשר הן משלבות בתוכן יהלומים או אבני חן יקרות.

אילו סוגי טבעות אירוסין ישנם?

בשל הקדמה והעיצוב החדשני שפוקד צורפים ומעצבים ברשתות וחנויות תכשיטים, ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין, בניהן טבעות הסוליטר הקלאסיות המשובצות ביהלום מרכזי נוצץ, ישנן טבעות טריו בהן משובצים שלושה יהלומים, עוד ניתן למצוא טבעות בעלות יהלומי זרקוריה המשובצים בשורה לכל אורך הטבעת. עוד ניתן לבחור טבעות בסגנון מלכותי, טבעות רטרו, כאלה שמשובצות באבני סברובסקי, כמו גם כאלה בעלות מראה וינטג' או מראה מודרני בשילוב זהב לבן ויהלומים שחורים.

לסיכום, הענקת טבעת אירוסין היא פעולה בעלת משמעות סמלית, תוך שהענקת טבעת יפה ונוצצת בעלת יהלום אמתי כמו בצמיד יהלום – תקנה ירושה וזיכרון נפלא לדורי דורות. בשל כל אלה, יש לבחור בחנויות תכשיטים מובחרות בהן מגוון עיצובים של תכשיטים.

אולי יעניין אותך גם!