גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קייטרינג לאירוע עסקי: תפריטים שסוגרים עסקה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כיום ברור לכל כי פרסום הוא ממש לא הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות. כאשר אתם מפרסמים באינטרנט או אפילו בטלוויזיה קהל הלקוחות מתייחס אל הפרסומות הללו כרעש לבן הוא פשוט מסנן אותן. חשבו מתי הייתה הפעם האחרונה שהקשתם על מסע פרסום באינטרנט ותבינו על מה אנחנו מדברים. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי דרך הרבה יותר טובה להגיע אל לקוחות ולעניין אותם במוצר שלכם היא לערוך אירוע עסקי. באירוע זה הם ייחשפו על החברה שלכם ואתם תזכו להצלחה הרבה יותר גדולה מאשר כל מסע פרסום. כמובן שהאירוע חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר וזה אומר כי אתם צריכים להשקיע מאוד באוכל שלכם. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי קייטרינג לאירוע עסקי http://www.foodcraft.co.il/private-events-catering הוא אולי הדבר החשוב ביותר בכל אירוע ויש לו השפעה אדירה על הלקוחות שלכם ועל ההצלחה העסקית שלכם.

האם להגיש תפריט בשרי או צמחוני?

אין ספק שבכדי להבטיח כי הקייטרינג יהיה מוצלח אנחנו חייבים לחשוב האם להגיש בו אוכל צמחוני או תפריט בשרי? זוהי שאלה חשובה ביותר שיש לתת עליה את הדעת. חשוב לדעת כי פעמים רבות אנשים רואים באוכל בשרי כמושקע הרבה יותר ועל כן הם יתרשמו ממנו יותר. אך יש לציין כי יש היום הרבה מאוד צמחוניים בסביבה ואנו צריכים לתת מענה גם להם מכיוון שאם לא נעשה זאת הם יתאכזבו נורא. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אולי הפתרון הטוב ביותר לניגוד הזה בין מנות בשריות וצמחוניות הוא להגיש גם תפריט בשרי וגם תפריט צמחוני וכך לפתור את הבעיה הזאת בצורה הטובה ביותר שיש.

מדוע כדאי לבחור בקייטרינג בוטיק?

כאשר אנחנו מדברים על קייטרינג אנחנו צריכים לזכור כי יש הבדל עצום בין קייטרינג בוטיק המגיש מגשי אירוח מתוקתקים ובין קייטרינג תעשייתי המכין מנות למאות אנשים. אין ספק כי עדיף בהרבה לבחור בקייטרינג בוטיק וכי הוא ישרת אתכם בצורה הרבה יותר טובה וזהו משהו שכדאי לכם לקחת בחשבון ולחשוב עליו לעומק אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בצורה חכמה.

אולי יעניין אותך גם!