גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה FATCA? ואיך הוא רלוונטי לישראלים אמריקאים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל ישראלי אמריקאי שגר בישראל ומחזיק חשבונות פיננסיים חייב בדיווח שנתי על כל נכסיו ומצבו הכלכלי. את הדיווח הזה מעבירים לרשויות האמריקאיות בעזרת FATCA. מדובר בטופס שבו אתם בעצם אמורים להצהיר על כל הנכסים שיש לכם, הן בישראל והן בארה"ב. בהתאם לכך רשויות המס האמריקאיות יודעות כיצד לנהוג בכם.

אם אתם לא רוצים לסבך את עצמכם עם הרשויות בארה"ב, כמובן שיהיה כדאי לכם למלא את הטפסים הנדרשים, בהתאם לחוק, ולא לבד, אלא עם חברה מקצועית שתוכל ללוות אתכם בצעדים הללו ולוודא שאתם אכן ממלאים את הטופס בצורה נכונה.

ממלאים את הטפסים עם חברה שתלווה אתכם

בכדי שתוכלו להיות רגועים עם הדרך שבה אתם מגישים את הטפסים לרשויות האמריקאיות, כמובן שיהיה כדאי לכם פשוט לפנות אל חברה אמריקאית שתדע לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך על מנת שתוכלו להיות שלמים עם המתרחש. זה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם רבות.

כאשר אתם בוחרים להיעזר במקצוענים שמבינים מה הם עושים, אתם בעצם מקלים על עצמכם בלא מעט מישורים ונמצאים במצב שבו אתם לא צריכים לדאוג יותר מידי לכל הפרטים הקטנים שקשורים במילוי הטופס. זה בוודאי משהו שיוכל להקל עליכם ולהוביל אתכם להבנה הרבה יותר טובה אודות כל האפשרויות שיש לכם והדרך שבה אתם צריכים למלא את הטופס.

אל תסתבכו עם רשויות החוק האמריקאיות

אתם יכולים להיות בטוחים שלא יהיה כדאי לכם להסתבך בצורה כזו או אחרת עם רשויות המס בארה"ב, שכן אתם צפויים במקרים מסוימים לשלם קנסות כבדים או אפילו להיות במאסר. כך שאתם רק צריכים לפנות אל מקצוענים שיוכלו לעזור לכם בהקדם האפשרי, כמו אמריקן דוקס.

אל תמתינו יותר מידי בכדי לחפש חברה שתוכל לעזור לכם עם מילוי הטפסים ותנסו לבדוק מוקדם ככל שניתן לגבי חברה שתוכל לעזור לכם ולהציע לכם עזרה שתוכל להסיר מעצמכם את כל כאב הראש שקשור בכך. לאחר שתעשו זאת אתם פשוט תוכלו להיות הרבה יותר מרוצים מן המתרחש, וזה כמובן משהו שיוכל להקל עליכם בצורה משמעותית ביותר.

אולי יעניין אותך גם!