גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חבילות צילום בר מצווה מא' עד ת'

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הילד הקטן שלכם גדל פתאום וממש עוד מעט יש לו בר מצווה? אם כך, אתם בוודאי עמוסים באינספור משימות ופרטים שהייתם רוצים לסגור לקראת האירוע. אין עוד הרבה חגיגות משמחות כמו בר המצווה, וזה בכלל לא משנה אם אתם מגיעים ממשפחה דתית, חילונית או מסורתית. בר מצווה זה אירוע שחשוב לכולם ולכן מדוע חבילות צילום בר מצווה מא' עד ת' צריכות לעניין גם אתכם. העניין הוא שלמרות שכל האורחים שלכם מגיעים עם טלפונים שיש בהן מצלמות, זה לא באמת משתווה לשירותי הצילום שיוכלו להעניק לכם אנשי המקצוע המובילים בתחום, אז למה אתם מחכים?

מה כוללת חבילת הצילום?

כשמדברים על חבילות צילום בר מצווה מא' עד ת' צריך לבדוק מה כוללות החבילות הללו ועל מה בדיוק אתם משלמים. יש כמובן הבדל בין הצלמים השונים ובין הדילים שהם יכולים להציע לכם, מה שאומר שלפני שאתם סוגרים עם צלם כזה או אחר, כדאי יהיה לבדוק מה הוא מציע לכם. האם הוא מציע, לדוגמא:

  • הגדלה של כמה מהתמונות הכי יפות שיש?
  • יצירת ספר מודפס עם תמונות נבחרות?
  • צילום בוק בר מצווה לפני האירוע, אם אפשר בחיק הטבע?

כמו כן, כדאי לדעת שיש גם צלמים שיוכלו לשלב בחבילת הצילום שהם מציעים לכם לבר המצווה אפילו את צילום המגנטים וזה עוד נתון שצריך לקחת בחשבון.

כמה עולות חבילות צילום כאלה?

איך אפשר להזכיר את האפשרות של חבילות צילום בר מצווה מא' עד ת' ולא לדבר על המחיר? אומנם אחרי שהשקעתם הון בבחירת אולם לבר המצווה ובבחירת שירותי הקייטרינג אולי כבר איבדתם חשבון, אך כדאי לדעת שאין שום סיבה לשלם מחיר גבוה מידי על שירותי הצילום. מדובר על תחום מאוד תחרותי ולכן, אם נדמה לכם שקיבלתם תחילה הצעת מחיר גבוהה מידי, תמיד תוכלו להשוות ולפנות לעוד כמה צלמים. בצורה כזאת תוכלו להשוות ולראות כמה באמת צריכות לעלות חבילות צילום כאלה, אז למה אתם מחכים? השוו מחירים ובחרו את חבילת הצילום הכי משתלמת שיש.

אולי יעניין אותך גם!