גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רפורמת הסלולר עדיין כאן we במחירים מעולים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין ספק כי אנחנו חיים בעידן מודרני, עידן שבו קיימת תחרות בריאה בין חברות הסלולר השונות. לעומת המצב שהיה קיים בשוק הסלולר לפני כ – 15 שנים, היום ניתן לראות בבירור את הרפורמה ששינתה את פני הדברים. אם בעבר היה צריך לשלם בהתאם לכל דקת שיחה ולכל סמס שנשלח, הרי שהיום רוב החבילות כוללות שיחות והודעות ללא הגבלה. ניתן כמובן למצוא אפילו חבילות יותר זולות, אשר מיועדות לאנשים שלא נוטים לדבר או לסמס, ולכן חבילות אלו מוגבלות בדקות שיחה או בכמות סמסים. עם זאת, רוב האנשים יעדיפו את חופש הבחירה שלהם, ולכן יבחרו בחבילות סלולר שיכללו שיחות וסמסים ללא הגבלה.

רפורמת הסלולר עדיין כאן we: במחירים מעולים שאסור לפספס

חברת WE הוקמה בשנת 2004 תחת המותג אקספון, אשר ידוע בתור אחד מפורצי הדרך הגדולים ביותר בשירותי אינטרנט משתלמים עבור הצרכן הפרטי. חברת WE מוכיחה מעבר לכל ספק כי היא מהווה את אחת החברות פורצות הדרך בעולם הסלולרי, באמצעות השקת חבילת סלולר המציעה מחיר קבוע לכל החיים. לעומת חברות סלולר אחרות שנוטות להעלות מחירים אחת לשנה, חברת ווי החליטה להרים את הכפפה ולהעניק שירות איכות ואמין לצרכן הישראלי. החברה מציעה שתי חבילות סלולר משתלמות, האחת במחיר של 19 ₪ בחודש והשנייה במחיר של 29 ₪ בחודש. החבילה הראשונה מציעה 10 ג'יגה של גלישה, בנוסף לשיחות והודעות ללא הגבלה. החבילה השנייה מציעה גם כן שיחות והודעות ללא הגבלה, אך מספקת 40 ג'יגה של גלישה והתחייבות למחיר של 29 ₪ לכל החיים. חברת ווי מהווה את אחת החלוצות בתחום, היות ונכון להיום היא החברה היחידה שמציעה את ההטבה הזאת לכל החיים.

לסיכום, אנו חיים בעידן שבו לא ניתן לשרוד ללא אינטרנט, היות ומי כבר יכול להעביר כמה דקות מבלי לחטט בפייסבוק, אינסטגרם, אתרי חדשות וכדומה? לכן חבילות הסלולר של WE מציעות חבילות משתלמות המכילות 40 – 10 ג'יגה גלישה בחודש. חברת WE מציעה מחירים מעולים, המוכיחים מעל כל ספק כי הרפורמה עדיין כאן, ולא הולכת לשום מקום.

אולי יעניין אותך גם!