גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מוצאים השקעות מניבות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף בעולם והשקעה היא אחת מהן. עם זאת, די קשה למצוא את ההשקעות הנכונות עבורך. המפתח הוא לחקור בעצמך ולהבין איזה סוג של השקעות אתה צריך לבדוק. על המשקיעים להיות זהירים בכל הנוגע להשקעה במיזם שאין לו מודל עסקי רווחי. משקיעים צריכים גם להיזהר מהשקעות הדורשות כמויות גדולות של הון ואינן מציעות החזר על ההשקעה.

בחירת אסטרטגיית השקעה טובה יכולה להיות קשה, אבל חשוב שתהיה לך אסטרטגיית השקעה שמתאימה לך. ישנן דרכים רבות ושונות להשקיע את הכסף שלך. יש אנשים שבוחרים להשקיע בבורסה, בעוד שאחרים מעדיפים להשקיע בנדל"ן. אלו הן רק שתי דוגמאות לאופן שבו אנשים מחליטים היכן הם רוצים לשים את כספם, אבל ישנן אפשרויות רבות אחרות גם כן!

הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע להשקעה הוא הגיוון. המשמעות היא שיש לך השקעות במספר תחומים שיכולים להגן עליך מפני תנודתיות בשוק ולמנוע ממך לאבד את כל כספך אם אזור אחד יפסיק לעלות או לרדת. גיוון גם עוזר לך לבנות תיק השקעות חזק יותר לאורך זמן כך שההשקעות שלך ימשיכו לצמוח במקום לאבד ערך כמו שמניות עושות לאורך זמן מכיוון שגם הן נתונות לתנודות בשוק.

קראו על קבלת משכנתא למסורבי בנקים >>>

השקעות בעלות פוטנציאל גבוה לספק החזר על ההשקעה הן כדלקמן:

– בורסה: בשנים האחרונות הבורסה הייתה אחת מאפשרויות ההשקעה הפופולריות והמשתלמות ביותר. השקעה במניות יכולה להיות מסוכנת, אבל אם עושים אותה נכון, היא יכולה להוביל לתשואות גדולות.

– אג"ח: למי שרוצה להשקיע את כספו באופציה פחות מסוכנת, אג"ח הן בחירה טובה. איגרות חוב מונפקות על ידי ממשלות או חברות והן בדרך כלל ריביות קבועות.

– נדל"ן: השקעה בנדל"ן היא אפשרות נוספת שלעתים קרובות בוחנים משקיעים רבים מכיוון שהיא משתלמת מאוד ומציעה גם יתרונות לטווח ארוך. יש לו גם את היכולת לספק תשואות טובות לאורך זמן בשל תהליך ההערכה שלו.

– סחורות: סחורות כמו נפט, זהב וכסף תמיד היו פופולריות בקרב משקיעים בגלל שהם

צרו קשר עם טופנט גלובל >>>

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא