גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מחשבון ריבית דריבית יכול לעזור לנו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מחשבון הריבית דריבית שימושי גם כשקובעים כמה לחסוך בכל חודש וכמה זמן ייקח להגיע ליעד שלך. מחשבון ריבית דריבית הוא כלי שניתן להשתמש בו לחישוב ריבית דריבית.

ריבית דריבית היא תהליך יצירת ריבית על כסף שכבר השקעתם. זו דרך לגרום לחסכונות שלך לגדול מהר יותר מאשר אם היית רק שומר אותו בחשבון בנק. המחשבון יראה לך כמה כסף יהיה לך לאחר 10, 20, 30 ו-40 שנים בהתחשב בהשקעה הראשונית שלך.

מחשבון הריבית המורכבת הוא כלי מקוון שעוזר לך לחשב את הערך העתידי של סכום שהושקע בחשבון חיסכון או בתקליטור. המחשבון לוקח כקלט הפקדה ראשונית, מחשב את שיעור האחוז השנתי, ולאחר מכן מכפיל אותו ב-n שנים כדי לגלות מה תהיה שווה ההשקעה שלך באותן שנים. מחשבון הריבית המורכבת מועיל לאנשים שרוצים להשקיע את חסכונותיהם אך אינם יודעים כמה עליהם לחסוך בכל חודש או שנה.

איך המחשבון עוזר לנו?

מחשבון ריבית דריבית הוא כלי שיכול לעזור לך לחשב את כמות הכסף שתהיה לך לאחר מספר נתון של שנים על ידי שימוש בנוסחת הריבית. מחשבון זה יכול להיות שימושי מאוד עבור אנשים שרוצים להשקיע בשווקים פיננסיים, או אפילו רק בחשבון חיסכון. זה מאפשר למשתמשים לחשב בקלות כמה יהיה להם לאחר שנה, שנתיים, חמש שנים ועשר שנים.

ריבית דריבית היא תהליך יצירת ריבית על כסף שכבר השקעתם. זהו ביטוי מתמטי שמחשב את כמות הריבית שהושגה לאורך זמן. מחשבון ריבית דריבית הוא כלי מקוון שעוזר לך לחשב כמה ריבית דריבית תרוויח על ההשקעה שלך. זה גם מציע לך תובנות לגבי מה תהיה התשואה שלך אם היית משקיע בנכסים שונים כגון מניות, אג"ח או חשבונות חיסכון.

מחשבון זה יעזור לך לגלות את שיעור האחוז השנתי המקביל (APR) לתקופת זמן נתונה. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לחשב כמה שנים ייקח להשקעה שלך לצמוח באחוז מסוים ולהבין כמה כסף היא תהיה שווה בסוף אותן שנים.

למחשבון של ידע שווה כסף >>>

אולי יעניין אותך גם!