גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שירותי ענן מומלצים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות, מחשוב ענן הפך לבחירה פופולרית עבור אנשים ועסקים המעוניינים לאחסן ולגשת לנתונים מרחוק. עם מספר הולך וגדל של שירותי ענן זמינים, זה יכול להיות מכריע לבחור את השירות המתאים לצרכים הספציפיים שלך. במאמר זה נסקור שירותי ענן מומלצים ושירותי ענן מומלצים לעסקים.

כל אחד, הן אדם פרטי והן עסקים צריכים את שירותי הענן לשמירת החומר הרב שהם אוגרים במכשיריהם השונים.

  1. Google Drive: Google Drive הוא פתרון אחסון ענן פופולרי המציע 15 GB של אחסון בחינם. זה משולב עם Google Docs, Sheets ו-Slides, כך שתוכל ליצור בקלות מסמכים ולשתף פעולה עם אחרים.

פתרונות אחסון

  1. Dropbox: Dropbox הוא פתרון אחסון בענן עם ממשק ידידותי למשתמש. הוא מציע 2 ג'יגה-בתים של אחסון בחינם ומשתלב עם אפליקציות של צד שלישי לתוספת פונקציונליות.
  2. Microsoft OneDrive: Microsoft OneDrive מציע 5 ג'יגה-בייט של אחסון בחינם ומשולב עם Microsoft Office, מה שהופך אותה לאפשרות מצוינת עבור משתמשים שמשתמשים לעתים קרובות ב-Word, Excel ו-PowerPoint.
  3. iCloud: ה-iCloud של אפל הוא פתרון אחסון בענן המשולב עם האקוסיסטם של המכשירים של אפל. הוא מציע 5 GB של אחסון בחינם ויש לו תכונות מובנות לגיבוי וסנכרון נתונים בין מכשירים מרובים.

גיבוי ושמירת חומר חיוני

לסיכום, שירותי ענן הפכו לכלי חיוני עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם מגוון רחב של אפשרויות זמינות, חשוב לבחור שירות שעונה על הצרכים הספציפיים שלך. בעת הערכת שירותי מחשוב ענן, קחו בחשבון גורמים כגון אבטחה, מדרגיות, קלות שימוש ועלות. שירותי ענן מומלצים לאנשים פרטיים כוללים את Google Drive, Dropbox, Microsoft OneDrive ו-iCloud. שירותי ענן מומלצים לעסקים כוללים AWS, Azure, GCP ו-Dropbox Business.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.