גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין ירושות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ירושה היא תהליך של העברת רכוש, כסף ונכסים לאדם אחר, בדרך כלל לבני משפחה או קרובים. ירושה היא תהליך של העברת תכונות ומאפיינים של בן משפחה לצאצאים. זהו תהליך מורכב הכולל גורמים רבים ושונים: גנטיקה, סביבה וחינוך.

ירושה היא תהליך שבו אדם אחד יורש את הבעלות על נכס מאחר. הדבר מושג בדרך כלל על ידי העברת שטר או צוואה. ירושה יכולה להתבצע בדרכים רבות, כמו למשל באמצעות מיסי ירושה וצוואות.

ירושה חשובה מאוד לאנשים מכיוון שהיא עוזרת להם לשמור על נכסיהם במקרה של מוות או נכות. צוואה שנכתבה עם עורך דין תגן  על קרובי משפחה מפני נושים אם הם אינם מסוגלים לנהל את ענייניהם בשל חוסר יכולתם הנפשית או הפיזית. 

למה כדאי להיעזר בעורך דין? 

ירושה היא נושא חשוב מאוד לעתידם של רבים. זה יהיה אפילו חשוב יותר בעתיד מכיוון שיותר ויותר אנשים נאלצים להסתמך על ירושות כדי להתמודד עם יוקר המחייה בישראל. 

אבל קבלת ירושה היא תהליך מורכב ודורש סיוע של עורכי דין. עם זאת, תהליך הירושה אינו קל להבנה. לכן רבים בוחרים לשכור עורך דין ירושות

אבל מהו התפקיד של עורך דין ירושה? 

  • עורך דין לענייני ירושה צריך לספק ייעוץ משפטי בנושאים שונים שקשורים לצוואות, ירושות ועיזבונות
  • עורכי דין לענייני ירושה אחראים לטיפול בנושאי הירושה. עליהם להבטיח שלקוחותיהם יקבלו את הכמות הנכונה של ירושה וכי היורשים לא יתערבו בסכסוכים משפטיים.
  • עורכי דין ירושה הם מומחים משפטיים שיכולו לעזור לכם במאבקי ירושה או בחלוקה נכונה של עיזבון. הם פשוט מספקים סיוע לחלוקת הירושה על ידי סיוע להם בבעיות טכניות.

חפשו המלצות לעו"ד ירושה ובחרו את איש או אשת המקצוע הנכונים. 

מידע נוסף באתר עו"ד מלכא ושות

אולי יעניין אותך גם!