גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מטבע דיגיטלי – איך זה עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מטבע קריפטו הוא סוג של מטבע דיגיטלי המשתמש בקריפטוגרפיה כדי לאבטח ולאמת עסקאות וכן לשלוט ביצירת יחידות חדשות. זוהי מערכת מבוזרת מה שאומר שאין רשות מרכזית כמו בנק או ממשלה.

מטבע דיגיטלי קיים כבר זמן רב אך נעשה בו שימוש בקנה מידה גדול רק לאחרונה. הוא שימש לראשונה על ידי שוק הסמים המקוון Silk Road בשנת 2011 ולאחר מכן על ידי ביטקוין בשנת 2009. 

מטבע דיגיטלי הוא סוג של מטבע שאינו מוחשי וקיים רק בצורה דיגיטלית. זה יכול לשמש כל אחד, בכל מקום ובכל זמן ללא צורך במתווך כלשהו של צד שלישי.זהו נכס דיגיטלי המאפשר לך להעביר כספים לאדם אחר באופן אלקטרוני. הוא פועל בעצם על פי עקרונות ההצפנה ועסקאות עמית לעמית. מטבע דיגיטלי הוא סוג של כסף וירטואלי שנוצר ומנוהל בצורה אלקטרונית. ניתן להעביר אותו בין שני צדדים ללא צורך בגורם שלישי, כגון בנק או ממשלה.

איך עובדים איתו? 

מטבע דיגיטלי הוא לא רק סוג של כסף, אלא גם נכס. זה יכול להיות מוחלף עבור סחורה או שירותים. אם יש לך מטבע דיגיטלי, אתה יכול להשתמש בו כדי לשלם עבור סחורות ושירותים באינטרנט או בחנויות.

בשנים האחרונות, ראינו מספר הולך וגדל של אנשים המשתמשים במטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין ו-Ethereum כדי לקנות סחורות ושירותים באינטרנט. עם זאת, ישנם כמה חסרונות לסוג זה של שיטת תשלום.  למידע נוסף ביטס אוף גולד

 

מטבע דיגיטלי הוא אמצעי חליפין דיגיטלי המשתמש בקריפטוגרפיה כדי לאבטח את העסקאות ולשלוט ביצירת יחידות חדשות. מטבעות דיגיטליים אינם מטבעות או שטרות פיזיים, אלא צורה דיגיטלית של כסף. ניתן להחליף אותם באופן דיגיטלי, למשל באמצעות בנקאות מקוונת או תשלומים ניידים.

ישנם סוגים רבים של מטבעות דיגיטליים בשימוש כיום, כולל מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין, לייטקוין ומונרו. 

לקריאת כתבה אודות ביטס אוף גולד

http://rorisrael.com/he/companies/bits-of-gold#sthash.aJpc27cn.dpbs

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא