גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מקבלים פיצוי כספי מתאונות עבודה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רוב האנשים העובדים בעבודות מכל סוג חשופים לתאונות מסוג כלשהו. למעשה, יש סיכוי גבוה שתיחשפו לתאונת עבודה בשלב מסוים בקריירה.

אם אתה מקצוען בטכנולוגיית מידע, אז זה משהו שאתה צריך לשקול. אתה צריך לדעת על סוגי התאונות השונים וכיצד הם יכולים להשפיע על הקריירה שלך. בנוסף, כדאי ללמוד גם על הפיצויים בגין תאונות אלו.

הרווח שלכם מתאונת עבודה

יש הרבה אנשים שלא מבינים כמה הם מרוויחים מתאונות העבודה שלהם.

פיצוי כספי הוא נושא גדול במקום העבודה. גם אם לא נפצעת, אתה עדיין עלול להיות מושפע מתאונה. אם נפגעת, אולי הגיע הזמן לשקול לדבר עם חברת ביטוח לגבי התביעה שלך. אתה יכול לדבר איתם על מקרה הפגיעה האישית שלך, או שהם יכולים לעזור לך בתביעת תאונה מסחרית.

חשוב שתקבלו את סכום הפיצוי המתאים מהמעסיק ושהוא יהיה הוגן וצודק לכל הצדדים המעורבים בתאונה.

פיצוי כספי מתאונות עבודה הוא אחד הנושאים הפופולריים בעולם ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לתאונת עבודה.

עובדים, שיש להם זכות לפיצוי על פציעות

מעסיקים וחברות הביטוח שלהם, איתם עובדים חותמים על חוזה המחייב אותם לחובות המעסיק.  עובדים או "נפגעים", שאין להם זכות לפיצויים. 

תביעות של מעסיקיהם כלפיהם וכלפי אחרים בעבודתם. 

להיות אחראית בלעדית לתביעתו של מישהו בגין פגיעה במקום העבודה עקב רשלנות אישית; – להיות אחראי חלקית לפציעה של עובד עקב רשלנות רפואית; בעתיד, צופים שיותר ויותר אנשים יעבדו עם רובוטים. זה עשוי להוביל לעלייה במספר התאונות. חלק מהתאונות הללו עלולות להיות קטלניות, בעוד שאחרות עשויות להיות לא חמורות כמו שאתה חושב.

למידע על מימוש זכויות רפואיות>>>

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.