גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פינוי שוכר מהדירה, איך מטפלים במקרה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פינוי דייר מהדירה הוא תהליך מורכב. זה כולל שלבים והליכים רבים ושונים. על בעל הבית לעמוד בדרישות משפטיות מסוימות לפני פינוי השוכר, כגון הודעת כוונה, שימוע וצו בית משפט.

במקרים מסוימים, ייתכן שבעל הבית יוכל לפנות את השוכר מבלי לעבור את השלבים הללו, אם יוכל להוכיח שיש לו סיבות לגיטימיות לעשות זאת. במאמר זה נעמוד על הצעדים השונים שתוכלו לנקוט בעת פינוי דייר מדירה. נדבר גם על חוקיות פינוי דיירים ועל שיטות העבודה המומלצות לטיפול בפינוי. פינוי דייר הוא תהליך קשה שעלול להיות יקר ולאורך זמן. זה גם תהליך מאוד רגשי. על מנת להקל על השוכר, 

פינוי דייר סרבן הוא תהליך קשה שעלול להיות יקר ולאורך זמן. זה גם תהליך מאוד רגשי. על מנת להקל על השוכר. פינוי דייר מהדירה הוא תהליך שמתבצע בדרך כלל כאשר בעלים מעוניין למכור את הנכס או להשכיר אותו.

איך זה מתבצע? 

פינוי דייר מהדירה הוא תהליך שמתבצע בדרך כלל כאשר בעלים מעוניין למכור את הנכס או להשכיר אותו. על מנת לפנות שוכר, על המשכיר להודיע לו ולאפשר לו לצאת מדירתו תוך פרק זמן מסוים. החוק קובע שאם אין עילת פינוי, אזי לא ניתן לכפות על השוכר לעזוב.

המשכיר יכול לפנות שוכר מביתו אם הוא לא משלם שכר דירה בזמן, הפר את הסכם השכירות שלו או גרם נזק לדירתו. אם אין עילה לפינוי, ייתכן שהם יוכלו לאלץ אותם לעזוב רק על ידי הצעת להם סכום כסף הולם בתמורה לעזיבה מרצון.

השלב הראשון בתהליך הוא ליצור קשר עם השוכר ולקבוע פגישה לצפייה בדירתם ולדון בכל נושא שעלול לגרום לפינוי. אם לא ניתן להגיע להסכמה, הוא ימשיך לשלבים אחרים כגון הליכים משפטיים לצד עורך דין לפינוי מושכר.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.