גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עורך דין פשיטות רגל בירושלים, מה תפקידו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חוק פשיטת הרגל הוא החוק המסדיר את הליך חדלות הפירעון. מטרת חוק זה היא להוות מסגרת משפטית לפירוק מסודר של נכסיו של יחיד לשם פרעון נושים, שעלולים להיות חייבים כספים על ידי היחיד או על ידי עסקים שהועסקו עמו.

עורך דין פשיטת רגל בירושלים, עורך דין ברדוגו שלומייכול לעזור לכם לצאת ממצב כלכלי קשה ולהימנע מאובדן בית, רכב או נכסים יקרי ערך אחרים עקב קשיים כלכליים. בעבר עסקו עורכי דין פשיטת רגל בעיקר בהליך הפירוק. כיום, הם מתמקדים יותר בסיוע לאנשים לעמוד על הרגליים ולבנות מחדש את חייהם.

עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין המתמחה בסיוע לאנשים שעוברים בעיות כלכליות.

עורך דין הסדרי נושים ופשיטת רגל עוזר לאנשים להגיש בקשה לפשיטת רגל בהתאם לפרקים ולסעיפים הרלוונטיים. הם שני סוגים של פשיטות רגל אישיות. אדם זה יכול לעזור לך אם אתה נאבק עם חובות ורוצה לצאת ממנו.

עורך דין פשיטת רגל עוזר לנו כאשר אנו נמצאים במצב כלכלי קשה וצריכים להגיש בקשה לפשיטת רגל. הם עוזרים לנו להגיש את הניירת, להשתתף בפגישות עם נושים, ולעבוד עם אנשי מקצוע אחרים כמו רואי חשבון וסוכני נדל"ן. עורך דין פשיטת רגל הוא גם עורך דין עבור הלקוח, ועוזר לו לנווט את התהליך.

עורך דין פשיטת רגל מסייע לאנשים שנאבקים עם חובות. הם יכולים לעזור בדרכים הבאות:

– הם מנהלים משא ומתן להסדר עם הנושים ומסייעים לך להימנע מעיקול על ביתך;

– הם יכולים לעזור לך להתחיל מחדש על ידי הגשת בקשה לפשיטת רגל על פי הפרק המתאים

– הם יכולים לעזור לך להפחית את התשלומים החודשיים שלך על ידי משא ומתן על תוכנית החזר עם הנושים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.