גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מחיקת חובות עם חוק חדלות פירעון, מה זה אומר?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מחיקת חובות עם חוק חדלות פירעון היא דרך עבור אנשים לצאת מהצרות הכלכליות שלהם מבלי להחזיר את החייבים או הנושים שלהם.

בעבר, חייבים היו צריכים לעבור תהליך ארוך ומסובך של פשיטת רגל לפני שיוכלו לבטל את חובותיהם. כעת, נכנסו חוק חדלות פירעון כדי לספק דרך מהירה וקלה לחייבים להיפטר מהחוב שלהם. סעיף זה דן במחיקת חובות בדיני חדלות פירעון. מדובר בהליך משפטי המאפשר למי שנמצא בחובות למחוק את חובותיו באמצעות הסדר עם נושיו.

מטרתו העיקרית של חוק זה היא למנוע מהחייבים להיקלע למעגל חובות שאין ביכולתם להיחלץ ממנו. זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם עכשיו. עם השפל הכלכלי האחרון, נראה שיש הרבה דיבורים על מחיקת חובות עם דיני חדלות פירעון. מאמר זה יסקור מה זה ואיך זה עובד.

מחיקת חובות באמצעות חוק חדלות פירעון הוא הליך משפטי המאפשר ליחידים אשר חווים קשיים כלכליים לבטל את חובותיהם. זה גם מאפשר להם לשמור על הנכסים והרכוש שלהם למקרה שיש להם כאלה.

איך זה משפיע עלינו?

מה זה אומר עבור הפרט: אדם פרטי יכול להגיש בקשה לפשיטת רגל אם הוא אינו יכול לעמוד בחובותיו יותר או אם אינו יכול לפרוע אותם בתוך פרק הזמן הקבוע בהסכם ההלוואה (אם רלוונטי). המשמעות היא שהלוואות אלו יבוטלו ולא יצטרכו עוד להיפרע על ידי הלווה. הלווה מסוגל לשמור על נכסיו ורכושו למקרה שיש לו וכן להמשיך לחיות את חייו ללא חשש מקושי כלכלי.

מחיקת חובות בדיני חדלות פירעון היא סוג של הליך משפטי המבטל את חובו של אדם שאינו יכול עוד לעמוד בהתחייבויותיו הכספיות. מחיקת חוב בדיני חדלות פירעון עם עו"ד אודי קליפי אינו מושג חדש והוא קיים בפועל משנות החמישים. עם זאת, רק בסוף שנות ה-80 תהליך זה הפך למקובל יותר. החוק הזה מוטל על מי שאינו מסוגל לפרוע את חובותיו, והוא מאפשר לו להיפטר מחובותו ולהתחיל מחדש.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.