גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתנות לעובדים ולעובדות לחגים ומועדים – בכל תקציב

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עונת החגים בפתח ורוב האנשים עסוקים בחיי היום יום ובעבודתם. לא תמיד קל למצוא זמן לעשות קניות של מתנות לחג, במיוחד כשיש לך תקציב מצומצם. מאמר זה מספק טיפים כיצד למצוא מתנות לחנוכה לעובדים ולעובדות בכל תקציב. המאמר מספק גם כמה הצעות לגבי מה לקנות והיכן לקנות אותו. חלק מההצעות כוללות: קבל כרטיס מתנה, קבל כרטיס מתנה לחנות שהנמען שלך אוהב, קבל מתנה חוויה כמו כרטיסים או ארוחת ערב, או תן להם משהו שהם יכולים להשתמש בו כמו טכנולוגיה או עיצוב הבית. 

יש הרבה דרכים למצוא מתנות לעובדים ולעובדים לחגים ולתאריכים מיוחדים:

הדרך הנפוצה ביותר היא לתת להם כרטיסי מתנה. זה לא רעיון רע, אבל זה יכול להיות לא אישי. הנה כמה רעיונות נוספים שתוכלו לנסות:

  • סלסלות מתנה
  • ספל קפה מותאם אישית
  • מסגרת תמונה
  • כרטיס פתק אישי עם לוגו החברה בחזית

מדוע כדאי לתת מתנות לעובדים?

הרעיון לתת מתנות לעובדים הוא מסורת עתיקה מאוד. עם זאת, הוא השתנה במהלך השנים עם הדינמיקה המשתנה במקום העבודה. עם התקדמות הטכנולוגיה, חברות רבות משתמשות כיום במתנות ככלי תמריץ כדי להניע את אנשי הצוות שלהן. הרעיון הוא שאם הם יחלקו מתנות לחברי הצוות שלהם, הם יהיו פרודוקטיביים יותר ויעבדו טוב יותר. מתנות יכולות לשמש גם ככלי לבניית מערכות יחסים עם עמיתיך. זה יכול לעזור לך להתקרב עם אנשים שהם אולי לא הממונה הישיר שלך או עמית לעבודה אלא מישהו שאתה מתקשר איתו על בסיס יומי. ניתן לראות בכך הזדמנות לצמיחה והתפתחות בתוך תרבות החברה שלך, שחשובה למורל ולפרודוקטיביות של העובדים.

לסיכום; מתנה היא אות הוקרה שניתן למישהו, בדרך כלל חפץ או שירות שניתן ללא תשלום. המילה "מתנה" משמשת גם להתייחסות למעשה של מתנה לפסח לעובדים. המתנות הנפוצות ביותר לעובדים הן פרחים, שוקולדים ויין. מתנות אלו מתאימות לכל תקציב. במקום העבודה חשוב לחשוב מה ירצה הנמען וכמה הוא יכול להרשות לעצמו.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא