גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כל המידע על תאונת אופניים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תאונת אופניים היא הסוג השכיח ביותר של תאונות המתרחשות בעיר. יש לו את המספר הגבוה ביותר של נפגעים ופציעות. רוב התאונות הגורמות לפציעות ומוות מתרחשות באופניים עירוניים. האופניים לרוב אינם מצוידים בחגורות בטיחות או בציוד בטיחות אחר. הסוג החמור ביותר של תאונת אופניים מתרחש כאשר אדם מתנגש בקבוצת רוכבי אופניים הנוסעים באותו כיוון שלהם, וגורם לתאונות מרובי רכב. זה קורה לרוב כאשר נפגעי תאונות נפגעים ממכונית או משאית. רוב רוכבי האופניים אינם חובשים קסדות וזו הסיבה שרוב הסיכויים להיפצע קשה בתאונת אופניים. 

כיצד נגרמות תאונות אופניים?

תאונות אלו נגרמות לרוב מחוסר תשומת לב של הנהג או מחוסר תשומת לב לתנאי התנועה, הולכי רגל ורוכבי אופניים העוברים ברחוב הצדדי ללא התחשבות בבטיחותם. ברוב המקרים, רוכבי אופניים מסוגלים להימנע מהתנגשות באמצעות תמרורים מתאימים, איתותים ומעברי חצייה. הרוכבים גם נוטים להיות מודעים יותר ל"אזורי בטיחות" בצד ימין של הכביש (הנתיב הימני). רכיבה על אופניים באזור זה אינה מומלצת על ידי מומחים מכיוון שזהו אזור מסוכן לרוכבי אופניים, במיוחד כאשר התנועה נעה לאט. 

תאונות אופניים נפוצות:

התאונה הנפוצה ביותר הקשורה לאופניים כוללת את הנהג שפוגע ברכב אחר או בהולך רגל, ולעיתים גורם לפציעות אישיות חמורות. תאונות אופניים עלולות לגרום למוות או לפציעות אישיות עקב: נפילה מאופניים נעים, מושב או כידון במהלך תאונה התהפכות עקב רכיבה מהירה מדי על מדרכה לא אחידה בלימה בלתי מבוקרת במהלך תאונה תאונות הולכי רגל ורוכבי אופנוע תאונת אופניים עלולה לגרום לפציעה או מוות, במיוחד כאשר הנהג אינו שם לב. תאונות דרכים נפוצות באזורים עירוניים, אך אופניים חשמליים מהווים נתח גדל והולך של תאונות שבהן מעורבים הולכי רגל ורוכבי אופנוע.

>למידע נוסף וייעוץ משפטי פנו אל עו"ד יובל וסרברגר בר

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא