גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אופני איזון – המדריך המלא

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אופני איזון הם אופניים בעלי שני גלגלים, אחד מלפנים ואחד מאחור, אך ללא דוושות. הוא מיועד לילדים ללמוד לרכוב על אופניים ללא גלגלי אימון. זה יכול לשמש גם מבוגרים שצריכים לשפר את כישורי שיווי המשקל והקואורדינציה שלהם.

אופני שיווי משקל הופכים פופולריים יותר בקרב ההורים מכיוון שהם מאפשרים לילדים ללמוד לרכוב על אופניים ללא גלגלי אימון, וזה נוח יותר משימוש באופניים למבוגרים.

למי מיועדים אופני איזון?

אופני האיזון הם אופניים אשר מיועדים לרכוב על ידי ילדים הלומדים לרכוב על אופניים. לאופניים מסוג זה אין דוושות, ויש להם מנגנון היגוי המאפשר לרוכב לנווט עם הרגליים. אופני האיזון מעוצבים בצורה כזו שהרוכב יכול להשתמש בשתי ידיו כדי להחזיק את הכידון, מה שמקל על האיזון על הרגליים בזמן הרכיבה.

אופני איזון מיועדים בדרך כלל לילדים שרוצים ללמוד לרכוב על אופניים אך אין להם את האיזון או הקואורדינציה הנדרשים לאופניים מסורתיים. הם משמשים גם מבוגרים עם מוגבלות פיזית המתקשים באיזון על שני גלגלים.

מה המטרה של אופני איזון?

אופני איזון הם אופניים שתוכננו כדי שילדים ילמדו לרכוב על אופניים. הם מהווים אלטרנטיבה לאופניים מסורתיים לילדים כדי ללמוד לרכוב. הם מעוצבים עם גובה מושב מתכוונן ויכולים לשמש ילדים בטווח גילאים רחב.

אופני איזון מעוצבים בצורה כזו שהילד יכול להתאזן בעצמו במינימום מאמץ. זה מאפשר להם להתחיל לרכוב בגיל צעיר ועוזר להם לפתח את הכישורים הדרושים לרכיבה על אופניים ולתת להם ביטחון לרכיבה ללא מייצבים. 

כאמור, אופני איזון יכולים לשמש ילדים בכל הגילאים, מגיל שלוש ועד מבוגרים. אם כי הם מיועדים לרוב לילדים מגיל 6 ומעלה, שיכולים לעבור מרכיבה עם מייצבים לאופניים רגילים, כך שההורים לא יצטרכו לרכוש שני סוגי אופניים.

>למידע נוסף ורכישת אופני איזון לילדים בקרו באתר IamToys

אולי יעניין אותך גם!