גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה תפקידו של עורך דין ליקויי בניה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עו"ד ליקויי בניה הוא מונח משפטי המתייחס לאדם המורשה לייצג לקוחות בתיקי ליקויי בניה. המונח "ליקוי בניה" מתייחס לכל פגם פיזי או מבני בתכנון, בנייה או התקנה של מבנה הגורם לפציעה או נזק. עורך דין ליקויי בניה הינו אדם המסייע בגילוי ליקויים בפרויקטים של בניה. עורך הדין מסייע ללקוח על ידי מעבר פרויקט הבנייה ואיתור ליקויים אפשריים.

עורך דין ליקויי בניה – תועלת מכרעת

עורך דין ליקויי בנייה יכול להוות נכס מכריע עבור החברה שכן הוא נותן לה יתרון על פני המתחרים. הם עוזרים למנוע כל מחלוקת משפטית הקשורה לפרויקטי בנייה ויכולים לעזור לחסוך כסף לחברה. עבודתו של עורך הדין ליקויי בנייה אינה קלה שכן היא מצריכה מומחיות בתחומים שונים כגון הנדסה, משפטים, עסקים ואפילו ראיית חשבון.

עורך דין ליקויי בניה הינו עורך דין הנשכר לייצג את הנפגע בתביעה שהוגשה נגד בונה בניין. עורכי דין ליקויי בניה מועסקים על ידי חברות ביטוח או על ידי בונים עצמם כדי להגן עליהם מפני אחריות. תפקידם למצוא ראיות ולאסוף מסמכים שיכולים להוכיח שהיה ליקוי בניה ושהוא גרם לפציעה.

מייצג אנשים שנפגעו בהליך הבנייה

עורך דין ליקויי בנייה הוא אדם המייצג אנשים שנפגעו כתוצאה מבניית מבנים בצורה לא נכונה. תחומי האחריות העיקריים של עורך הדין ליקויי בנייה הם לחקור את התאונה, לקבוע אשם ולהסדיר תביעות לפיצויים. עורך הדין עשוי להיות מוטל גם לסגור תביעת ביטוח או לנהל משא ומתן עם הגורם האחראי.

עורך דין המתמחה במקרים של ליקויי בנייה יכול לסייע לאנשים שנפגעו מאתר בנייה. סוג זה של עו"ד עוזר לאנשים שנפצעו או נהרגו מאתר בנייה. הם משמשים גם לא פעם לייצוג תובעים בתביעות נגד חברות הבנייה וקבלניהן.

צרו קשר עם עו"ד שמעון האן >>>

 

אולי יעניין אותך גם!