גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך תשמרו על הזכויות שלכם במקום העבודה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לכל אדם יש זכות שיתייחסו אליו בכבוד ובכבוד במקום העבודה. חוק הארץ הוא שצריך לשלם לעובדים על כל שעה שהם עובדים. עם זאת, ישנם מקרים שבהם אתה יכול להתפטר שלא בצדק או שלא נתנו לך זכויותיך כעובד. אם אתה מרגיש שהזכויות שלך מופרות, עדיף לדבר על כך ולבקש עזרה ממנהל משאבי אנוש או נציג איגוד עובדים. אם זה לא עובד, אתה יכול לנקוט בצעדים משפטיים נגד החברה באמצעות פנייה אל עורך דין דיני עבודה או הגשת תביעה.

רק חלק מהזכויות של העובדים במקום העבודה:

ככל שמקום העבודה נעשה תחרותי יותר, חשוב למעסיקים להגן על זכויותיהם. זה כולל את הזכות לקבל החלטות לגבי גיוס עובדים, פיטורים ופיצויים. החוק עדיין לא הדביק את זמני העבודה המשתנים. המשמעות היא שיש הרבה אזורים אפורים בכל הנוגע לזכויות עובדים. עם זאת, יש כמה קווים מנחים בסיסיים שמעסיקים צריכים לעקוב אחריהם כדי להבטיח שיהיה להם תהליך הוגן בכל הנוגע להתנהלות מול עובדים. שעובדים שעות נוספות. בראש ובראשונה, החוק נמצא בצד של המעסיק בכל הנוגע להחלטות לגבי עובדים, פיטורין ושכר. המשמעות היא שחברות חופשיות לקבל החלטות לגבי מי יתקבל לעבודה ומה יהיה שכרם כל עוד זה לא מפר אף אחת מהוראות החוק כמו אפליה או חוקי שכר. מעסיקים צריכים לבחון את האפשרויות שלהם ולשקול עלויות לפני קבלת החלטה בתחומים אלו, משום שהם עשויים להיות מחויבים על פי חוק לתת פיצויים לעובד שפוטר ללא סיבה או לא התקבל לעבודה עקב מינו, גזעו או מוגבלותו.

הגנו על עצמכם בעת הצורך:

מקום העבודה הוא מקום שקשה להיות בו. זה יכול להיות מלא במתח, מתח ועוינות. אחת הדרכים להגן על עצמך מפני התנאים העוינים הללו היא על ידי הבנת הזכויות שלך במקום העבודה.

ישנם שלושה סוגי זכויות שכדאי לדעת עליהם במקום העבודה:

  1. הזכות לקבל יחס הוגן
  2. הזכות להיות בטוח בעבודה
  3. הזכות לא להיות מופלה לרעה

    >למידע נוסף וייעוץ משפטי פנו אל משרד עורך דין משה בן בסט

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא