גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חנות איביי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

 Ebay היא אחת מפלטפורמות הקניות המקוונות הפופולריות ביותר במשך עשרות שנים, וכעת היא גם אתר מסחר אלקטרוני פופולרי. זוהי פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לקנות ולמכור פריטים באינטרנט. החברה נוסדה בשנת 1995 על ידי פייר אומידיאר וג'ף סקול.

חנות איביי היא דוגמה טובה לאופן שבו משתמשים בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית במקום העבודה. Ebay משתמש בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית כדי ליצור תוכן לאתר האינטרנט שלהם והם גם משתמשים בהם כדי ליצור תוכן עבור מדיה חברתית.

Ebay הוא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם, עם יותר מ-170 מיליון קונים ומוכרים פעילים ברחבי העולם. החברה פועלת בלמעלה מ-200 מדינות ושוויה מוערך של 25 מיליארד דולר. באתר היו בממוצע 276 מיליון מבקרים מדי יום ב-2018.

 Ebay הוקמה על ידי פייר אומידיאר כפלטפורמה עבור אנשים לסחור כמעט בכל דבר, בכל מקום. זה נקרא במקור AuctionWeb, אבל השם שונה ל-eBay זמן קצר לאחר השקתו ב-1995. משרדי Ebay נמצאים בסן חוזה, קליפורניה.

 Ebay מאפשרת למוכרים לרשום את הפריטים שלהם באתר ולמכר אותם במכירה פומבית, מה שמאפשר לקונים להציע הצעות מחיר על ההצעות. Ebay הפכה לשוק המקוון הגדול בעולם עם יותר מ-55 מיליארד דולר במכירות שנתיות בלמעלה מ-200 מדינות.

איך עובדים עם חנות?

חנות eBay היא אחד החלקים החשובים ביותר באתר איביי. יש לו מגוון רחב של מוצרים לבחירה וזו דרך מצוינת עבור אנשים למצוא את הרכישה הבאה שלהם.

חנות איביי נועדה לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים, על ידי הצעת להם מוצרים ממוכרים שונים. חנות איביי מספקת גם תובנות לגבי סוג המוצרים הנרכשים ונמכרים באתר. זה עוזר לקמעונאים ליצור מוצרים חדשים ולהציע אותם למכירה באיביי.

עם זאת, עם התגברות התחרות בתחום המסחר האלקטרוני, קשה יותר ל-ebay לשמור על הדומיננטיות שלה על פני שווקים מקוונים אחרים כמו אמזון או עליבאבא.

>תוכלו ללמוד עוד על התחום עם מקצועני הדרופשיפינג

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.